1

60 4 44
                                    



Umarım bu sefer başarırım



Neden okula geldim, neden bu insanların arasındayım. Okuldan kaçsam ayrı mesele kaçmasam ayrı mesele. Yine acıktım. Ne zaman teneffüs olacak ne zaman yiyeceklerime kavuşabilicem. Ne zaman eve gidicem. Dizi izlemek istiyorum.

"Çocuklar bugün yeni bir arkadaşınız geldi lütfen hayvan gibi sömürmeyin çocuğu"

Peh. Çocuk gelir gelmez herkesin ağzı 27 metre açıldı. Tamam çocuk afet gibi ama yani abarttılar gibi ya. 

"Selam ben Jeon Jungkook tanıştığıma memnun oldum"

"Çok neşeli ya" diye sessiz söyledim ama etraf sessiz olduğu için galiba duydu. Ama var ya şu kadar umurumda değil yeni gelen çocukla aram bozuk olacak diye.

"Herkes senin gibi hayata küsmek zorunda değil" dedi yine gülerek ama hafif ve sinsi güldü bu sefer ben o gülümsemeyi bi yerlerine monte ederim ama neyse. Çocuk sanki yüzyılın lafını etmiş gibi uuuu' lamaya başladı hayvanlar.

"Herkes de senin gibi mutlu olmak zorunda değil"

"O zaman benim halime laf etme"

"YETER" dedi hoca yoksa ben bıkmadan usanmadan devam ederdim tartışmama. Bi akıllısı da beni bulmaz ya. Zaten hepi topu 2 arkadaşım var biri Yoongi diğeri de Jimin onla da Yoongi ile sevgili diye arkadaşım. Aman bana onlar yeter de artar zaten Yoongi'nin mandalina sevdası yüzünden karakolluk olduk. Neymiş efendim mandalinayı satın alacakmış önce 10 bin won demiş tam alacakken 12 bin won diyince adam, cingar çıkarmış sonra adama 2 3 yumruk atmış sonra yardım et Taehyung işim gücüm yok senle mi uğraşıcam dedim. Veeee Jimin'in acıtasyonu sayesinde gidip aldım onları oradan.

Sonunda teneffüs! Bardak ramenimi alıp okulun arkasındaki gizli yerime gittim. Genelde yemek yerken geliyorum kimse dızlayamıyor burada. Bu seferde boş tam yiyordum ne kadar güzel şu yemek ya diye geçirirken. Ön taraflardan bazı sesler geldi zaten bir günüm normal geçse şaşarım zaten. Dedim noluyo. Sonra dedim ki siktir et ya ne olursa olsun. İçerden kız sesleri ve bir çocuğun sesi geliyor bir dakika bu ses Jennie'nin.

"Siktim şimdi seni" deyip elimdeki ramenin sıcak suyunu Kai'nin yüzüne döktüm. Ramen acıydı olduğu için gözüne kaçınca  gözlerini ovalamaya başladı. Direk Jennie'yi kendime çektim. Hemen çıkardım oradan. Bir tane banka geçtik.

"Jennie'm iyimizin güzelim" dememle bana sarılıp ağlaması bir oldu bir elimle saçlarını okşayım diğer elimle sırtını sıvazladım.

"Sakin ol. Ben o piçe bunu ödeticem merak etme" 

"Taehyung ne oldu  Jennie'ye" dedi Jimin bir şeyden de eksik ol be.

"Kai ona saldırmaya çalışmış"

"Hani ben yara izi görmüyorum" deyince Jennie'nin ağlaması daha da hızlandı.

"Bebeğim bu dünya için fazla safsın" deyince jeton düştü. Baktım Jennie hala ağlıyor ama o kadar ağlıyor ki anlayamadım bile ağladığını.

"Canım kardeşim geçmeyecek böyle gel müdüre şikayet edelim n dersin ha" beni onayladı.



_


"Ne demek kanıt yok ya tanığımız var."

"Ya yalan söylüyorsa bu yaşta bu çocukların ne yapacağına güven olmaz siz güvenebiliyor musunuz yani?"

"Evet ben oğluma da kızıma da babamdan daha çok güveniyorum! Taehyung sen dersine git hadi biz hallederiz oğlum"

"Hadi oğlum baban haklı hadi yavrum"

İstemeyerek de olsa derse gittim. 



Büyüdüm Büyüdüm Bu Vasıfsızlarla Büyüdüm



Jimin

Ne oldu Taehyung ceza verildi mi?

Yoongi

Evet ya hiç haber de vermiyorsun çatladık

Taehyung

Ya şu an annemler uğraşıyolar bana dersine git dediler geldim bende

Jimin

Ya oğlum iki mesajlaştık kadın öldürecek bizi kapatın kapatın.




Ya yazamıyorum resmen ya olmuyor çok az kelime oldu yine ya

Çok seviyorum sizi aşkolar🥰🥰🥰

Life Again|TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin