🍃senin ölümünle neden ben cezalandırılıyorum?

232 25 68
                                    

Ena:

(Ren) - hadi, gel oyun oynayalım!

(Rin) - evet hadi!

(Shou) - bizimle taş oyunu oynayacağına söz vermiştin!

Çocuklar benim kimonomun eteklerini çekiştirirken elimdeki sepeti yere koyup üçünün de başını okşadım.

(Ena) - çocuklar sakin olun. İşim bittikten sonra söz oyun oynayacağız. Siz şimdi tek başınıza oynayın. Sonrasında geleceğim yanınıza.

(Rin, Haru ve Ren hep bir ağızdan) - yaaaaa!

(Ena) - söz veriyorum!... şimdi neden gidip taş oyununzu oynamıyorsunuz? Birazdan size gelip eşlik edeceğim. Söz!

Zar zor da olsa onları ikna edebilmiştim. Yıkadığım çarşaflarla dolu sepeti yerden tekrar aldım ve asmak için arka bahçeye götürdüm.

Sepet çok ağırdı ve önümü göremiyordum.

Ayağım bir anda taşa takıldı ve yere, dizlerimin üstüne düştüm.

Çarşaflar yere dağılmıştı ve hepsi kirlenmişti.

Oflayıp tekrar yıkmak için sepete toplarken bir el beni ayağı kaldırmak için uzanınca elin sahibine baktım.

(Sanemi) - yardıma ihtiyacın var sanırım.

(Ena) - Sanemi!... beni nasıl buldun?

Elinden tutup beni kaldırıyorken arkadan bir anda Ren ve Shou gelip Sanemi'nin sırtına atladı.

(Shou) - sen ne hakla bizim ablamızı yere düşürürsün!

(Ren) - (Sanemi'nin koluna küçük elleriyle vururken) pislik herif! Uzak dur ablamızdan!

Sanemi çocukların bir anda üstüne atlamasından dolayı yere düşmüştü.

(Ena) - çocuklar, abinizi bırakın! O bir şey yapmadı. Ben kendim düştüm.

İkisi de durup bana baktı.

Sonunda sakinleştiklerini zannettim ama arkadan hızla koşarak Rin geldi ve Sanemi'nin bacağına tekme attı.

(Rin) - abamı bıyak! Kötü şey!

(Çocuklar bu arada 5-6 yaşlarında ren ve shou erkek ikiz kardeşler rin de kız ve 3 yaşında)

(Ena) - tatlım ben iyiyim!

Birkaç saniye sessilik oldu. Sanemi sessizliği bozdu ve gülmeye başladı.

Bir süre sonra:

Çocuklar Sanemi'nin bir zararı olmaduğını öğrendiklerinde özür dilediler. Ren ve Shou bahçede gözümüzün önünde oyunlar oynuyorlardı Rin de Sanemi'nin kucağında çoktan öğlen uykuusuna dalmıştı.

(Ena) - onlar adına bir kez daha özür dilerim.

(Sanemi) - (kıkırdar) ablalarını korumaya çalıştıkları için mi? Sorun değil. Çocuk onlar.

Bir süre Ren ve Shou'nun gülüş ve kıkırtılarının arasında sessiz kaldık.

(Sanemi) - neden bana daha önce söylemedin?

(Ena) - neyi?

(Sanemi) - gelip bu çocuklara baktığını.

(Ena) - söylememe gerek var mıydı?

Sanemi çocuklar oyun oynarken onları izleyip tebessüm ediyordu.

(Sanemi) - en azından sana yardım ederdim.

Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin