მილას ფოვ:დილით ვიღვიძებ...
თუმცა რა დილა 02:00 საათია უცებ ვდგები სააბაზანოში შევდივარ, კბილებს ვიიხეხავ, სახეს ვიწესრიგებ, თმას ვივარცხნი და უცებ მახსენდება საღაბავი და ტიკ ტოკი დღეს ხომ ლაივში ვაპირებ გასვლას.როდესაც გამოვდივარ საწოლი გასწორებული მხვდება და wtf სიფათით ვუყურებ მოსამსახურეს.
მოსამსახურე:საჭმელი მზადაა შეგიძლიათ ქვემოთ ჩამოხვიდეთ და მიირთვათ .
მილა:აუცილებლად. მილას ფიქრები:აუ როგორ მშია ალბად ყველაზე კარგად ჭამა გამომდის.
მოსამსახურე:და კიდევ თქვენი ტანისამოსი აქ არის კარადაში.კარადა გამოვაღე:მადლობა
მოსამსახურე:არაფრის ქალბატონო.
მილა:გთხოვთ ქალბატონოთი ნუ მომართავთ თავი მდიდარი, გათამამებული, ბებერი, ავსული მგონია.
მოსამსახურეს გაეცინა.
მილა :შენობით მომმართე.
მოსამსახურე:კარგი, ახლა კი წავალ.
მილა:კარგი.კარადა გამოვაღე და რაც ხელში მომხვდა ჩავიცვი .
ქვემოთ ჩავედი, სამზარეულოში შევედი დავინახე მაგიდა ერთისთვის იყო გაშლილი თებშზე მაკარონი იყო მივუახლოვდი და დავაკვირდი.მილა:მოიცადე ამას რა ხახვი აქვს?? არა ამას არ შევჭამ არარსებობს. თან რაღაც აღარ მშია.
მოსამსახურე:რამე მოხდა?
მილა:იცით რაღაც აღარ მშია.
მოსამსახურე:თუ გინდათ სხვა რამეს გაგიკეთებთ.
მილა:არა და თ-ებით არ არის საჭირო ლაპარაკი. მისმინე "გინდა რამე სხვა გაგიკეთოოო"?
მოსამსახურე:კარგი...
მილა:კარგი მე ზევით ვიქნები.მილა ზევით ავიდა ტელეფონი აიღო ლაივი ჩართო და ნივთები მოამზადა.
მილა : მოიცა რამე სხვა ჩავიცვა... მოიცა ჩემი რატო უნდა ჩავიცვა მენანება . დამიანესი ჯობია.
მილამ დამიანეს მაკია ჩაიცვა სააბაზანოში გადაინაცვლა
ნივთები დააწყო ტელეფონიც მოამზადა. შეღებვა დაიწყო თან საუბრობდა და კომენტარებს კითხულობდა (შენც დამიკომე რა გთხოვ)
მილა:ანუ დღეს ახალი ლაივია ამ ლაივში ჩემზე გამოვცდი თუ როგორი იქნება თეთრი თმა ნუ შეიძლება მთლათ თეთრი ვერა
... მაგრამ ამ საღებსავს საშინელი სუნი აქ.. აუ თმა რო მომძვრეს? ნუ 15 წლიდან ვიღებავ და ამ თმამ ბევრი გადაიტანა ასე რომ, ეს შესაძლებელია... თმა რო აღარ მქონდეს ხო მაინც გეყვარებით??კომენტარები:
*** :ნუ გეშინია გადარჩები🤣
*** :15 წლიდან თუ იტანს ეხლა რაღა მოუვა🤣
***:აუ რა საყვარელი ხარ❤️
***:საინტერესოა🤔
***:შემდეგში სტაფილოსფერი სცადე😁
***:რაც არ უნდა მოგივიდეს გვეყვარებიი❤️❤️მილა:სტაფილოსფერიც საინტერესოა. ნუ ახლა წინ შევიღებე მაგრამ უკან რა ვქნა?
ნუ რაც იქნება იქნება.მილამ ხელით ამოიღო საღებავი და უკანა თმაზე შეიზილა.
მილა:ეგაა მორჩა ეხლა ველოდებით 20 წუთი???
თუ 30?კომენტარები
***:1 საათი
***:5 წუთი
***:15 წუთი
***:უკვე დაიბანე.მილა:ვფიქრობ 20 წუთი დავიცდი.
საათ ნახევარია აქ ვარ
მილა:ჩამოიღეს კარები რამდენიხანია მეკითხება მოსამსახურე ხო კარგათ ხარო? რამე ხო არ გინდაო? ბატონ დამიანეს დავურეკოვო?მილა:მოკლედ ვხედავ ბევრს გაინტერესებთ 999 ადამიანი მიყურებს ერთი გვაკლიაა.
ნუ ეხლა დავიბან თავს.მილამ თავი დაიბანა.
მილა:ხალხო მიშველეთ მგონი ბევრი მომივიდა.
მოსამსახურე: მილა უკვე ვნერვიულობ ბატონ დამიანეს დავურეკე და მოდის.
მილა:არა დამერხა ეხლა რა ვუთხრა.. მომკლავს. უნდა დავმალო ჩემი თმა.
უცებ თმა გავიშრე კარადა გამოვაღე და დამიანეს ქუდი დავიფარე
მილა: ასე ანუ თმა არ მიჩანს მზად ვარ... მოიცა სააბაზანო არ დამილაგებიაა
სააბაზანოში გავიქეცი კარები ჩავკეტე და დალაგება დავიწყე.კარებზე კაკუნია.
მილა: არა დამიანე მოვიდა. მისი მაიკა ჯერაც არ გამომიცვლია. ოოო რა ვქნა. უცებ კარები იხსნება.
მილა:არა დამავიწყდა მას ხომ სათადარიგო გასაღები აქვს.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
მოკლედ ვხედავ რო კითხულობთ მაგრამ კომენტარებს არ მიწერთ😔🫣
ძან მინდა გავიგო რას ფიქრობთ ამ ფიკთან დაკავშირებით. 😗🤔
ხო და ეხლა დავაკვირდი რამდენი შეცდომა მაქვს მაგისთვის ბოდიშით🫶🤍🩶
YOU ARE READING
ჩემი გოგო
Actionანუუ ფიკი არის ერთი ბიჭზე (მაფიის ბოსზე) რომელსიც გადაწყვეტს მონათა ბაზარზე გოგონას ყიდვას... ხო თუ მოგეწონა დანარჩენი ფიკშიი. ცენზურა არ იქნება დაცული!!! რავი ამას ყველა წერს ხოლმე: "ჩემი პირველი ფიკია იმედია მოგეწონებათ🙈🤍🤍" ხოდა ძალიან გთხოვ...