İlk kez fic yazıyorum hatalarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Bu arada olaylar jisung'un ağzından. İyi okumalarr🌻
***
Oturdum ve düşünmeye başladım. Acaba doktor olmasaydım ne olurdum ? Dünyaca tanınmam neyi değiştirir ki.
Bu tarz sorulara niye kafa yoruyorum ki ben.
Ben bu boş soruları düşünürken acilden aradılar.
-Hocam 2 dakika içinde bıçaklanmış bir hasta gelecek. Yaraları ağır olduğu için sizi çağırdım,rahatsız ettiysem özür dilerim hocam.
-"Hemen geliyorum,rahatsız etmedin böyle durumlarda izinli olsam bile arayın. Hemen geliyorum siz de hazırlanadurun. "
-Tamamdır hocam,iyi günler.
-"İyi günler"
Üzerimi değiştirip hemen acile indim. İndigim anda hasta da buraya geldi.
-"Hastanın bilgilerini söyler misin?"
-Lee Minho,25 yaşında,erkek. Şu anlık bilgimiz bu kadar.
-"Bıçak kaburgasından içeri girmiş. Acil ameliyata"
-Hocam ameliyathanelerin hepsi dolu.
-"O zaman burada yapacağız. Perdeleri çekin."
-H-h-hocam ama
-"Hasta ölsün mü Seungmin?"
-Öyle demek istemedim hocam afedersiniz.
Tam anesteziyi verecektik ki hasta kolumu tuttu,
-Bırak öleyim işte.
-"Beyefendi bu benim görevim"
-Benim kim olduğumu öğrensen yine kurtarmak ister misin ki? Benim gibi iğrenç ve rezalet bir insanı kurtarmayı kim ister !
Çok yakışıklı birisiydi hasta,bunu fark ettim. Onu kurtarmak için elimden geleni yapacağım.
Yapacağım.
-"Sizi kurtarmak için elimizden geleni yapacağız merak etmeyin."
-Ben,yarasalar çetesinin başkanıyım. Böyle kahrolası bir insanı mı kurtaracaksın cidden.
-"Kim olduğunuz inanın hiç umurumda değil,insan canlıdır, canlının da yaşaması gerekir. Benim görevim de onları kurtarmak. Bilmiyorsanız söyleyeyim dedim. Anesteziyi veriyoruz hazırsanız."
Ameliyat bitti,hasta Lee Minho'yu odaya aldık ve uyanmasını bekledik.
Uyandı,bana karşı nefret ile bakıyordu. Uyandıktan sonra bir saat boyunca beni sövdü, ama alışık olduğum için sorun değil.
-Sen kimsin bana dokunmaya cüret ediyorsun doktor !
-"Bey efendi,bakın hâla düzgün ve sakince konuşuyorum,sizin iyiliğiniz için yapıyoruz bunları."
-Bana bak doktor,kimin nesisin bilmiyorum,ama benim rızam olmadan bana dokunamazsın. Ne demek iyiliğin için. Bak oğlum gebertirim seni.
-"Elimdeki bilgilerden yola çıkarak söylüyorum,galiba polis tarafından 5 yıldır aranıyormuşsunuz,sizi hemen şu an polise verebilirim."
-Tamam be bişey demedik. Bari başımda dikilip durma.
-"Ara ara kontrole geleceğim."
***
Ben bunları nasıl kavuşturcam yaa
Çok değişik bir bölüm oldu. İlk bölüm çünkü
Umarım beğenmişsizdirYorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın aşklarım
Hepinize kocaman öpücükler 💋💋
Ne haltla dokunursun derken ameliyatı kastettim.
By by💪🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔐𝔯. 𝔇𝔬𝔠𝔱𝔬𝔯 | 𝔪𝔦𝔫𝔰𝔲𝔫𝔤
Fanfictiondünyaca ünlü doktor olan Jisung,bıçaklanmış bir şekilde acile gelen dünyaca ünlü mafyanın kurucusu olan Lee Minho'yu tedavi edecek doktordur.