H͜͡a͜͡r͜͡u͜͡M͜͡a͜͡k͜͡i͜͡
𝕻𝖔𝖛: začiatok Maki, Harua
𝕾𝖎𝖉𝖊 𝖈𝖍𝖆𝖗𝖆𝖈𝖙𝖊𝖗𝖘: Nicholas, Yuma
𝕿𝖆𝖌𝖘: fluff, soulmate, friendship, bromance, healing
𝕹𝖔𝖙𝖊:
-loup-garou- novodobí vlkolaci. Druh, ktorý sa dokáže meniť na zviera, prevažne na vlkov (použité v Dark Moon).°«•☽︎♥︎☾︎•»°.
.°«•☽︎♥︎☾︎•»°.
Hlboký smútok mu podlieval oči slzami. Jeho telo bolo napnuté. Zatínal čeľuste nad zúfalým pohľadom, ktorý mu skákal z jedných mreží na druhé.
Temné cely, nesúce sa v kruhoch do výšky desiatok metrov, odhaľovali páry vydesených jagavých očí, ktoré bývali tak nebojácne.
Mesiac im bol tak vzdialený.
Kvílivé piesne jeho bratov mu trhali srdce na kúsky. Znavene ronil ďalšie a ďalšie slzy. Márne sa snažil svojou silou rozovrieť nepovoľné kovanie.
Načo je mu byť dobrý v boji? Zavretý v cele nezmohol nič. Nemohol robiť nič iné než kričať. Sledovať jeho blízkych, ako jeden po druhom prišli o slobodu. Počúvať srdcervúce zavíjanie o pomoc azda ešte mladších, než bol on sám.
Bol tak slabý.
Sotva ešte videl. Sotva mu hlas stačil na ďalšie výhražné vrčanie, ktoré nemalo váhu. Nemohol pomôcť im a nemohol pomôcť ani sebe. Hruď mu sužovala úzkosť.
"Nicholas!!!" zakričal hrdelne z plných síl.
S padnutím na kolená sa jeho vízia rozplynula do tmy.
Vzlykol.
Ucítil, ako zvlhnutý vankúš nasal ďalšie z jeho horúcich sĺz. Splašené srdce prehlušovalo všetky tiché okolité zvuky.
Nahlas potiahol nosom, pritúlil si prikrývku k smútkom a desom zaplavenej tvári.
To, čo cítil... bolo to tak skutočné, tak silné.
Roztrasene sa nadýchol a otrel si mokré viečka.
Keď sa jeho dych trochu upokojil, rozoznal svetlo priateľského ohňa, ktoré naháňalo tiene jeho nočnej mory, usídlené na stenách stanu. Prebehol očami spacák pred sebou v nádeji, že tam nájde niekoho, ku komu by sa mohol pritúliť.
Nikto ďalší však v stane nespal. Ďalšie dve miesta naokolo boli prázdne, a tak sa pomaly pozviechal na kolená, aby vyliezol von na čistinku pred skromným príbytkom.
Nos mu v momente ovanula mäsitá korenená vôňa a horký dym z praskajúceho ohniska, pri ktorom v tichosti sedel jeho vlastný brat s Nicholasom.
Zatiaľ čo Nicholasove oči žiarili pri pohľade na otáčajúcu sa klobásu na ražni azda ešte viac než oheň samotný, Yuma vyzeral byť ponorený vo svojich vlastných myšlienkach a uvoľnene sa opieral do kempingovej rozkladacej stoličky, zrak upretý v plameňoch, osvetľujúcich hlbokú hviezdnu noc.
YOU ARE READING
Moon Tales &ᵗᵉᵃᵐ ˢᵏ
Werewolf☽Zbierka oneshotov na &team, inšpirovaných Howling, Dark Moon a samozrejme členmi, ako ich ja poznám♥ takže ide viac menej o fantasy s novodobými vlkolakmi (loup-garou) ☽Jednotlivé oneshoty netvoria súvislú dejovú linku, ale môžu byť poprepájané ☽J...