15.Bölüm

215 18 28
                                    

Arabaya bindiklerin Hoseok eksiklik hissetmişti. Sanki birileri eksikti ama bunu çok takmadı.

Yorgundu ve gözleri uyumamak için direniyordu.

"Bu gece birimiz Hoseok ile kalsak iyi olur." dedi Namjoon.

"Ama hyung, zaten sen Hoseok ile yaşıyor-" Taehyung'un sözünü Namjoon eli ile kapatarak böldü.

Namjoon kulağına eğilip sessizce
"Sussana Taehyung." dedi.

Tae birşeyleri yeni anlamış gibi mırıltılar çıkardı.

"Ben çok yorgunum kalamam."
dedi Seokjin.

Hepsi numaradan ona katılınca, Yoongi ile bakıştılar.

Yoongi "Tamam, ben kalırım." diyince
sessizlik oluştu.

"Jungkook ve Jimin neredeler?"

"Bilmiyorum ki."

Hoseok evlerinin önüne geldiklerinde inmeye hazırlandı ama Namjoon ve Seokjin indikten sonra kapıyı kapattılar.

"Hey, bende inmeliyim!"

"Hoseok sen benimle kalacaksın. Tamam mı?"

"Ama... olur aslında." Ses tonunu değiştirip konuşmuştu Hoseok.

"Bizimkiler nerde lan? Tek mi gideceğim ben?" Taehyung kendi kendine konuşuyordu.

"Gerçekten, Jimin ve Jungkook neredeler ya?"

"En son hastaneden çıkmadan önce
gördüm." dedi Yoongi.

Birkaç dakika sonra Yoongi'nin evine vardıklarında indiler.

"Sen içerde otur, ben eşyalarını alıp geleyim. Olur mu?"

"Tamam." diyip salona doğru yürüdü Hoseok.

Bu eve iki veya üçüncü gelişiydi. Yoongi gelene kadar üst kata bakmak istemişti Hoseok. Merdivenlerden tutunarak yukarı çıktı.

Odaların ışıkları kapalıydı. Elini ışığa attığında tıkırtı sesi gelmişti.

Hoseok geri adım attığında sırtı sert bir şeye çarpmasıyla bağırdı. Çarptığı şey Yoongi'nin göğüsüydü.

"Şşhh, ne oluyor Hoseok? Benim, korkma."

Yoongi ışıkları açmıştı.

"Ah, yok bir şey. Sadece odalara bakayım dedim ama ses gelince biri var sandım."

"Yoktur biri Hoseok. Beraber film izleyelim mi?"

Sanki bunu sormasını bekliyormuş gibi merdivenlerden büyük adımlarla ve gülümseyerek indi Hoseok.

Kanapelerden birine oturdular.
"Mısır patlatacağım,  sende ne tür film izlemek istediğini seç." diyip yerinden kalktı Yoongi.

Döndüğünde elinde iki kase dolusu mısır vardı.

Hoseok'un yanına oturup sordu Yoongi.

"Konusu ne bebeğim?"

"Aşk! Aşk seçtim. Beraber hoş olur, değil mi?"

"Olabilir."

Hoseok belli etmemeye çalışarak sırıtmıştı. Filmin sonlarına doğru Hoseok iyice yorulmuştu. Kafası yavaş yavaş Yoongi'nin göğsüne yaslandı.

Yoongi rahat uyuyabilmesi için iyice yaklaşmıştı Hoseok'a.
Film bittiğinde Hoseok'u sarsmadan kalkmaya çalıştı ama kalkamadı.

Bedenini yavaşca yatar pozisyonda ayarladı ve Hoseok'u uyandırmamaya dikkat ederek üzerine yatmasını sağladı.

Hoseok ellerini yanağının altında birleştirip, bacaklarını Yoongi'nin sırtına doğru sarınca zaten Yoongi'ye kıyasla küçük olan bedeni iyice küçülmüştü.

Şu an Yoongi'nin üzerinde uyuyordu.
Yoongi ellerini Hoseok'un sırtına sarmıştı. Saçlarının kokusunu iyice içine çekmişti.

Üzerinde ki ağırlığı hissetmiyordu bile. Hoseok ona göre hiç ağır değildi.
"Her zaman kollarımda  uyusan ne güzel olurdu Hoseok." diye mırıldandı Yoongi.

Yanda ki cekete uzanmaya çalıştı ve eline aldığında Hoseok'un üzerini örttü.

(Şöyle bir şey düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şöyle bir şey düşünün)

                            ***

Sabah kalktığında Hoseok'un henüz uyanmadığını fark etti. Zaten uyansaydı muhtemelen çoktan kalkardı Yoongi'nin üzerinden.

Kollarını hareket ettirdiğinde giren ağrıyla tısladı.

Bu arada Hoseok kafasını sağa çevirdiğinde dudakları Yoongi'nin dudaklarına değmişti.

"Hoseok!"

Yoongi'nin bağırmasıyla göğüsünden yan tarafa düşen Hoseok'u bileklerinden birleştirip, bu defa alta geçmesini sağlamıştı.

Hoseok daha tam ayılmadan neden böyle bir şey olduğunu anlamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoseok daha tam ayılmadan neden böyle bir şey olduğunu anlamamıştı.

"Ne oluyor lan?"

"Öpebilir miyim diye sormayacağım, tamam mı!?" diyip cevap vermesine engel olarak dudağına yapışmıştı Yoongi.

Hoseok şoka girmiş gibi ifadesiz baka kalmıştı.
Yani Yoongi'nin sesi ile uyanıp, birden bire koltuğa yaslanıp, üstüne öpülseniz sizde baka kalırsınız tabii.

Yoongi defalarca öptükten sonra hafif ısırdığın da Hoseok dudaklarını geri çekip konuştu.

"Gerizekalı! Dudağımı mı koparmaya çalışıyorsun? Bu neydi şimdi Yoongi? Bi' haber verseydin, uyanır uyanmaz ne ya?"

"Ama seni ben öpmedim. Dudağın, dudaklarıma değmeseydi bunlar olmazdı!"

"Ah, bilerek yapmadım.Ayrıca senin üzerinde ne işim varsa...?"

"Dün uyuyakalınca uyandırmak istemedim. Çok güzel uyuyordun.Sahiden hep üzerimde uyusana. Üstümdeyken çok güzel duruyorsun ha?" Yoongi göz kırptı.

Konuşmayı bitirdiğinde, Hoseok koluna bir tane indirdi.

"Sonra her sabah şoka gireyim!"

"Neden olmasın ki?"

"Kes sesini Yoon!" Hoseok kızardığını biliyordu, bu yüzden onu susturmalıydı.

___________________________________

UTANÇTAN ÖLMEDEN BÖLÜMÜ TAMAMLADIM

Visal/SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin