3.Bölüm

240 10 224
                                    

Telefon Numarası:

Avmye ne diye geldik bilmiyorum. Amilia 2 gün önce ısrar etti ve benim beynimin de bir kapasitesi olduğu için onun ısrarlarını onu başımdan atma amacıyla ne söylediğini duymadan kabul etmiştim. İş stresi beni geriyordu. O yüzden fazla uyuyamıyordum. Amilia da öyle başımın etini yiyince onu başımdan savmıştım. Şimdi anlıyorum ki başımdan savacağım kişi Amilia ise onu dinlemeden bir karara varmak kötü oluyor. En azından ders çıkardım ha?

A:Şuraya da gidelim. Orada istediğim bir makyaj malzemesini satıyorlar.

M:İnternette daha ucuz değil mi? Hem bu kadar uğraşmayız. Bence eve dönelim ve istediklerini internetten al. Nasıl?

A:Kötü. İnternette istediğim şeylerden yok.

Nefes verdim ve cevap vermedim. O onu dinlemediğimi biliyordu, bu yüzden benim gelmeme bu kadar çok ısrar etmişti. Ve bu nefes veriş ise olayı kabullenişimin göstergesiydi.

--------------------------------1saatsonra--------------------------------

Ellerim ve ayaklarımı hissetmiyorum sanırım. Avmye ilk kez ayak bastığımızdan dakikalar sonra Amilia, beni dinlemedin gibi şeyler zırvalayıp poşetleri benim taşımamı söylemişti. Sol elimde 5 sağ elimde ise 6 ağır poşet taşımam ve yaklaşık 1 saattir geziyor olmamız benim katil olma isteğimi arttırır nitelikteydi. Dayanamayıp telefonumun çaldığını söyledim. İnanmıştı çünkü telefonum ya sessizde ya da titreşimde olurdu. Bir yere yaslanıp poşetleri yere koydum ve telefonumu açıp konuşuyormuş gibi yaptım. İyi ki oyuncuyum ha.

M:Alo. Efendim...... Tabii, tabii ki..... Evet, müsaitim gibi...... Geliyorum...... Tamam..Tamam.... Görüşürüz.....

Telefonu kapadım ve mahçup bir yüz ifadesi takındım.

M:Amilia, beni bir arkadaş çağrıyor da. Gitsem senin için sıkıntı olur mu?

Amilia biraz düşündü, sonra ise;

A:Tabii ki olmaz, da. Kim bu arkadaşın bakalım?

M:Boşver, tanımıyorsun zaten. Bence Leo'yu ara çünkü bu poşetleri kendin taşıyamazsın.

A:Niye taşıyamayacak mışım ki?

Amilia denedi ama olmadı.

A:Haklısın arasam iyi olur. Sen nasıl kaldırdın ki bunlar çok ağır?

M:Bu kasları boşuna yapmadık, canım.

Deyip kol kaslarımı gösterdim.

A:Vaayy. Bu kadar olduğunu bilmiyordum. Neyse neyse git hadi.

M:Tamam.

Birbirimize gülümsedik. Gittim. Kime gidiceğimi biliyordum. Hem onu ekmişim gibi olduğundan Aidan'a mesaj atıp müsait olup olmadığını soracaktım.

-----------------------AidanRGallagher--------------------------------

Mss. Light:
Heyy. Seni ekmişim gibi oldu, özür dilerim. Arkadaşımın saçmalıklarına maruz kaldım ve kaçamak olarak sahte telefon şeyisini yaptım. Dedim ki, hazır böyle yapmışken neden Aidan'la görüşmüyorum? Cevabım olmadığı için de yazdım zaten. Eğer gelmek istersen ortak bir yer berirleyelim.

*yaklaşık 4 dakika sonra telefonuma bildirim sesi geldi*

AidanRGallagher:
Beni kullanıyor musun? Hiç yakıştıramadım, Milena. Gerçi bu umrumda değil. Sıkılıyorum. Nereye gelmeliyim?

Mss.Light:
Kdjxldjf. Gerçekten mi? Her zaman ilham aldığın banka gel.

AidanRGallagher:
Emrin olur.

Aidan Gallagher~ Yeşil GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin