1.bölüm

2.1K 121 111
                                    

Felix valizini hazırlayıp yeni okulunu görmek ve oraya yerleşmek için evden çıktı.
Evin önündeki arabaya bindi ve gitti
Sonunda okula geldi, etraf çok değişik duruyordu kendini çok yabancı hissetti ama felix biraz popüler olduğu için hemen tanınmıştı. Felix hangi sınıfta ve hangi odada kalacağını öğrenmek için müdürün yanına gitti.

-12/A sınıfına yerleşeceksin ve en üst kattaki 3. Odada kalacalsın.

-Çok teşekkur ederim.

Felix hangi sınıfta ve hangi odada kalacağını öğrendikten sonra teşekkür etti ve en üst kata odaya yerleşmek için üst kata doğru çıktı.
Orada kimlerle kalacağını çok merak ediyordu.
En sonunda odayı bulmuştu, çok heyecanlıydı. Kapıyı tıklattı ve içeri girdi.

-merhaba, ben Lee Felix bu okula yeni geldim ve burada kalacağım.

Felix bunu söylerken çok heyecanlıydı.

-merhaba, demek yeni gelen çocuk sensin. Ben Seungmin tanıştığımıza memnın oldum.

-ben de memnun oldum, ama bir sorum olucaktı.

-tabii sorabilirsin.

-teşekkür ederim ben nerede kalacağım acaba?

-gel sana diğerlerini de tanıtıyım, hem de nerede kalacağını gösteriyim

-çok teşekkür ederim Seungmin.

Felix çok sevinmişti çünkü bu kadar iyi anlaşacağını düşünmemişti. Seungmin ona etrafı göstermeye başladı oda biraz genişti.
Seungmin Felixi diğerlerinin olduğu yere doğru götürdü. Odada 4 tane ranza vardı ve biri boştu. Seungmin Felixi boş yatağa götürdü.

-burası senin yatağın. Dedi

Felix eşyalarını yatağın üzerine koydu. Bu sırada ranzanın alt kısmında uyuyan birini gördü ama görmezden geldi. Seungmin felixe eşyalarını koyması için boş bir dolap verdi. Felix teşekkür etti ve eşyalatını yerleştirdi.
Birden yanına biri gelmişti.

-selam! Ben Han Jisung.

-S-selam.

-gel hadi diğerleriyle de tanış. Dedi Jisung.

-olur teşekkür ederim.

(Tanıştıktan sonra)

-Hepinizi çok sevdim sizinle tanıştığıma için çok mutluyum.

-biz de seninle tanıştığımıza için mutlu olduk Felix. Dedi Jisung

-peki bişey sorucam. Az önce uyuyan çocuk kimdi.

Han -onun adı Hwang Hyunjin biraz tehlikeli.

-tehlikeli derken?

-okulda birilerine zorbalık yapanları dövüyor. Ayrıca uyandığı zaman biraz sinirli oluyor. O yüden bırak uyusun, zaten çok az uyuyor. Uyanınca ona da kendini tanıtırsın.

-peki.

Bunlar yaşanırken Felix omzunda bir el hisseder. Arkasını dönüp baktığında ise sarı saçlı, uzun boylu ve sersemlemiş birini görür.

-Demek yeni gelen popüler çocuk sensin.

༄༄༄༄
Umarım beğenirsiniz ilk kez fic yazıyorum hayalimdeki böyle değildi ama olsun bişiler yapıcaz işte.
Okuduğunuz için teşekkür ederim yanlışlarım olursa siz söyleyin.
Baybay

Real Love / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin