Mia sabah üzgün bir şekilde kalktı. Ve kahvaltı yapmadan okula gitti. Suga 'yı heryerde aradı ve suga 'yı iu ile öpüşürken gördü. Aglayarak sınıfa girdi. Soffia ile tuvalete gittiler. İu 'nun arkadaşları ile konuşmalarını duydular. İu aslında suga 'yı sadece jungkook'u kıskandırmak için çıkıyordu. Suga için üzülüyordu. Hemen gidip suga 'ya herşeyi anlattı. Suga ona inanmadı. Çünkü iu suga 'ya mia 'nın kötü biri olduğunu hatta onu tehtid ettiğini söylemişti. Suga bu yüzden onu sevmiyordu. Artık mia suga 'yı bırakacağını ve başka bir ülkede yaşayacağını söyledi. Bunu duyan soffia cok üzüldü. Ama bunu arkadaşı için iyi olacağını düşünüyordu. Mia uçağa bindi ve america 'ya geri döndü. Yıllar sonra mia ünlü bir ceo olmuştu. Sugada ünlü bir mafya ve ceo olmuştu. Suga iu dan ayrılmış yeni bir hayat kurmuştu. Soffia ve suga 'nın arkadaşı jimin evlenmiş ve bir çocukları olmuştu. Mia yeni bir ortak seçti ve ortakları suga ve arkadaşlarıydı. Mia ve soffia birbirlerini görüp ağladılar. Suga mia 'ya âşık olmuştu. Ortak olmuşlardı. Ama mia çok üzgündü çünkü iş ortağı ilk aşkı sugaydı. Orada ağlamamak için kendini zor tuttu. Soffia 'nın oğlu mike ile tanıştı. Bakalımmmm sonraki bölümde ne olacak.....