selammm
iyi okumalar
~~~~
"Biraz daha hızlı!" Changbin elindeki kılıcı hızla sarışının üstüne savururken konuştu. Darbeyi son anda savuşturan Felix, hayretler içinde çocuğa baktı.
"Beni cidden ya keseceksin ya da sikeceksin diye korkuyorum!" sonuncusunu tamamen dalga geçerek söylese de Changbin imalı imalı sırıttı. "Bak sen, birileri annesine mi özeniyor yoksa?" Felix hafiften kızarsa da göz devirerek elindeki kılıcı savurdu. Aileleri arasında yaşananlar Felix'in her zaman çekingen hissetmesine neden olsa da Changbin oralı oluyor gibi görünmüyordu.
"Bak, biraz daha sert olmaya çalış." sakince çocuğa hareket gösterirken çabuk öğrenmesine şaşırsa da ses etmedi Changbin. Bu hırsla devam etmesini istiyordu. Felix çekinse de Changbin çocuğa karşı inanılmaz bir koruma içgüdüsüne sahipti.
"Bunlar niye böyle?" Jeongin, bir köşede oturmuş Felix'le Changbin'in antrenmanını izleyen Hyunjin'in yanına sokuldu. Elindeki kılıcı toprağa saplayarak o da ikiliyi izlemeye başladı.
"Nasıl?" Hyunjin açıkça salağa yatarken gözlerini onlardan ayırmamıştı. "Hadi ama Hyunie, salağa yatmak sana hiç yakışmıyor!" Jeongin omzunu dürterek konuşunca göz devirdi Hyunjin.
"Afrodit'le Ares'in yaşadıkları yüzünden gergin hissediyor Felix." Jeongin anlamayarak kendisine bakınca derin bir nefes verdi.
"Afrodit ve Ares aşkı efsaneye göre Ares'in Afrodit'e aşık olmasıyla başlamış. Çünkü o sırada Afrodit, demirciler tanrısı Hephaistos ile evliymiş. Ancak Afrodit bu evliliği kendi isteğiyle gerçekleştirmemiş. Afrodit'in güzelliğinden dolayı tanrılar arasında savaş çıkabileceği endişesinden dolayı Afrodit, babası Zeus'un da isteğiyle Hephoistas ile evlendirilmiş. Hephaistos hem en çirkin tanrı olduğu hem de iki ayağı topal olduğu için Afrodit'in babası Zeus tarafından tehdit olarak görülmemiş. Ares o kadar severmiş ki Afrodit'i, onu etkilemek için diğer sevgilileriyle yaptıklarının aksine, ona bir sürü hediyeler alıyor ve durmadan iltifat ediyormuş. Afrodit'in Ares'in aşkına tümüyle karşılık vermesi uzun bir zaman almış. Bu zaman zarfında birlikte çok vakit geçirmişler. Afrodit artık tümüyle Ares'in aşkına karşılık verdiğinde de bu iki aşık Hephaistos'un her geceyi atölyesinde geçirmesini fırsat bilerek şafak vaktine kadar birlikte oluyorlarmış. Ares bu durumun ortaya çıkmasından çok korktuğu için kapıya gözetmen olarak Alectryon adlı bir genci görevlendirmiş. Alectryon'un görevi Helios'un ufukta göründüğünü Ares'e bildirmekmiş. Çünkü korkusunun en büyük sebebi Helios'un her şeyi görmesi ve Hephaistos'a anlatmasıymış. Bir gün Ares'in korktuğu başına gelmiş ve Helios her şeyi görmüş." akıcı anlatımıyla Jeongin'in nefesinin kesilmesine neden olurken güldü.
"Günlerden bir gün yine Ares ve Afrodit, Hephaistos'un atölyede olmasını fırsat bilerek Afrodit'in sarayında buluşmuşlar. Geceyi birlikte geçirmişler. Alectryon ise o gece beklemekten bitap düşüp uyuyakalmış. Helios her şeyi görmüş ve hiç vakit kaybetmeden Hephaistos'a anlatmış. Hephaistos ise aldatılmayı hazmedemeyip bir ihanet planı hazırlamış. Hephaistos demir ocağında çalıştığı sırada bir ağ yapmış. Sonra da yaptığı bu ağı gizlice yatağın üzerine örtmüş ve saklamış. Afrodit ve Ares her gece gibi yine birlikte olmak için odaya gelmişler. Hephaistos'un intikam planından bihaberdirler. Yatağa uzandıklarında ise neredeyse görünmeyecek kadar incelikte olan ağ büzüşerek Ares ve Afrodit'i yakalamış. Hephaistos'un bu ağı yapmadaki amacı Ares ve Afrodit'i rezil etmekti. Bu yüzden de Ares ve Afrodit neye uğradıklarını anlayana kadar Hephaistos sarayına Olimpos'taki bütün tanrı ve tanrıçaları toplamış. Saraya gelen bütün tanrı ve tanrıçalar hem Ares ve Afrodit'e, hem de Hephaistos'a kahkalarla gülmüş. Erkek tanrılar ise Ares'e güzellik tanrıçası Afrodit'i kendisine aşık ettiği için imrenerek bakmışlar. Ares ve Afrodit artık insanların yüzüne bakamayacak hale gelmişler. Bu olaydan sonra Afrodit Kıbrıs Adası'na kaçmış. Ares ise gözetmen olarak görevlendirdiği Alectryon'u horoza dönüştürmüş ve Trakya'ya kaçmış. Bu olay yüzünden horozlar her sabah Güneş'in doğuşunu insanlara haber vermeye mahkum olmuşlar." gözlerini Jeongin'e çevirdi. "Hikayenin sonu." Jeongin şok içinde Changbin'le Felix'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
olympus, hyunchan
Fiksi PenggemarTanrıların melez çocukları, dünya üzerindeki bir kampta sıradanlıktan uzak ve yalnız bir yaşam sürmektedir. yan shipler: Minsung, Changlix, Seungin.