Özür Dilerim Sevgilim.

64 9 1
                                    

Bu hayatın zorluğu herkese göre farklıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hayatın zorluğu herkese göre farklıdır. Zaman geçtikçe belki daha çok zorlanacaksınız belki de zorlanmayacaksınız.

Tek başıma denizin karşısında kayalıklara oturmuş onlarca belki de yüzlerce kez okuduğum her seferinde kendimi asla affedemeceğimi fark etmemi sağlayan mektubu rüzgâr alıp götürmesin diye sıkıca tutuyordum.

Bu mektubu ne kadar çok okusamda her seferinde zar zor açıyordum. Çünkü açtığım zaman eski anılar yüzüme çarpıyor, nefes almamı zorlaştırıyordu.

O öleli 5 yıl olmuştu. Bana bıraktığı gitar sayesinde sırf onun hayallerini gerçekleştirmek için başladığım müzik kariyerimde ilerliyordum.

Her ay buraya gelir onun için bir şarkı söylerdim. Onunla beraberken en çok istediği şey buydu çünkü. Onunla beraber şarkı söylememi isterdi.

Mektubun ne kadar canımı yakacağını bilsem de yine de açtım ve okumaya başladım.

Yuki'den Mafuyu'ya

Merhaba canım sevgilim. Bu mektubu okuyorsan artık yanında değilim demektir.

Şu anda nasıl bir durumda olduğunu tahmin edemiyorum çünkü sen duygularını göstermeyi sevmezsin. Çocukluğumuzdan beri seni en iyi anlayanın ben olduğumu düşünürdüm ta ki en son ettiğimiz kavgaya kadar.

Aslında nasıl hissettiğini hiç bir zaman anlayamamışım. Bana anlatsaydın nasıl hissettiğini, ne yapmam gerektiğini belki daha iyi olabilirdi her şey.

Çocukken seni gördüğümde tek basına oturmuş aynı sana benzeyen tüyleri turuncu olan bir kediyle oynuyordun. Kafanı bana çevirdiğin an seninle arkadaş olmak istediğimi fark ettim. Ama nerden bilebilirdim bu hislerin aşka dönüşeceğini.

Ailenle olan sorunlarını sadece ben bilirdim. Bu yüzden sana karşı içimdeki seni koruma isteği daha da artmıştı. Hatırlar mısın? Bir gün seninle el ele bir ambulansın gidişini izliyorduk. O ambulansta yatan kişi annen olduğu için herkes senin başına toplanmıştı.

O gün senin önünde, herkesin karşısında durdum. Ellerimiz sımsıkı bağlıyken senin yüzündeki korku ifadesi çok canımı sıkmıştı. O zaman bir karar vermiştim. Büyüyünce o kadar güçlü olacaktım ki seni herkesten koruyacaktım.

Hah, ne kadar komik degil mi? Şuan ki halimle bile verdiğim sözü tutamuyorken küçücük bir çocukken verdiğim sözü tutabileceğimi düşündüm.

Kar ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin