Bilinmeyen,Dray olarak
değiştirildi.Dray
Buldum seni!
Nasıl? Kimmişim ben?
Oynama benimle
sarışın. Sen olduğunu
biliyorum.Yüzüğünü çıkarmayı
unutmuşsun.Draco Malfoy,yüzük parmağına taktığı ve üzerinde Malfoy isminin baş harfi olan siyah yüzüğü gördüğünde aptallığına lanet etti.
Bana görüldü atmayı
kes Malfoy.Derhal buluştuğumuz
yere gel.Relia bu mesajları atarken buluştukları yerde Draco'yu bekliyordu. Draco çok gecikmeden oraya geldiğinde kızın yüzüne bir tebessüm yayıldı. Draco o gülümsemeyi görünce biraz şaşırsa da kıza doğru birkaç adım attı. Karşı karşıya geldiklerinde Relia,onun açık mavi gözlerine baktı. "Bunlarla uğraşmak yerine gelip benimle konuşsan olmaz mıydı sarışın?" dedi. Oğlan ona şaşkın bir şekilde bakarken Relia onu ensesinden kavrayıp kendine çekti ve dudaklarını dudaklarına bastırdı. Draco onun öpücüğüne hiç gecikmeden karşılık verirken onları izleyen Noah,Blaise, Sarah,Adrian ve Theodore sessizce beşlik çaktılar.
"Blaise biz de öpüşelim" diyen Noah'a tepki olarak öksüren Blaise sayesinde Relia onları duymuştu. Dudaklarını sarışın oğlanın dudaklarından ayırıp onların bulunduğu yere baktı. Yeşil çalıların arasında farkedilen kızıl kafayı görünceye oraya yaklaştı.
Çalıları aralayınca Blaise'i öpmeye çalışan Noah'ı tutmaya çalışan Sarah'ı ve onları keyifle izleyen Theodore ile Adrian'ı gördü. Başından beri Draco ile birlik olduklarını anlamak için Ravenclaw olmasına gerek bile yoktu.
"Bir kez olma şartıyla sizi affediyorum hainler" dedi gülerek. Draco onların yanına geldi. "Ama onlar olmasaydı az önceki öpüşme de olmazdı" deyip devam etti. "Hem öpüşme demişken bir daha mı öpüşsek?"Relia gözlerini devirirken diğerleri gülüştü. Draco kızın yanağına bir öpücük bırakırken fısıldayarak sordu.
"Benimle çıkar mısın çiçeğim?"
Oğlanın gözlerinin içine gülümseyerek bakan Relia'nın ağzından tek bir kelime çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROJECT: POTTER KIZI
Fanfiction-Draco Malfoy bu grubu kurdu- -Draco Malfoy,bu gruba Sarah Weasley,Blaise Zabini, Pansy Parkinson, Theodore Nott,Adrien Pucey, Noah Wilkins,Isadora Potter ve diğerlerini ekledi- Sarah Weasley: Malfoy,Dora'yı da ekledin Draco Malfoy: Siktir -Draco Ma...