08||Bölüm Sekiz/The Great Final

193 14 19
                                    

"Kesinlikle evet!"

Davetlilerin alkışları arasında genç kadın, yanında duran sarışın adamın elini kavrayıp gülümsedi. Nikah memuru mikrofonunu adama uzattı.

"Siz,Lucius oğlu Draco Lucius Malfoy, hiçbir baskı altında kalmadan James kızı Isadora Aurelia Potter'ı eşin olarak kabul ediyor musun?"

Draco,Aurelia'nın gözlerine baktı ve yüksek sesle bağırdı. "Sonsuz kere sonsuz evet!"

Alkışlar yeniden artarken nikah memuru iki şahitten kızıl saçlı kadına mikrofonu uzattı. Draco, sözünü tutmuştu ve Sarah Weasley'i nikah şahidi yapmıştı.

"Şahitlik ediyor musunuz?" "Evet!" Sarah'ın ardından onun yanında oturan yeşil gözlü, gözlüklü adama uzattı. Harry Potter,Isadora'nın üçüzü, gözlerini ikili arasında gezdirip gülümsedi ve sorulan soruya "Evet" diye karşılık verdi.

Nikah memuru hoşnutluk ile gülümseyip nikah cüzdanını Aurelia'ya uzattı. Cüzdanı alan Aurelia Draco'nun ayağına bastı. Bunu önceki ay evlenen Blaise'den öğrenen Draco çok tepki vermeden sadece gülümsedi, zaten yanındaki kadına kızamıyordu.

"Bir yastıkta kocayın,mutluluklar"

Nikahın ardından Aurelia tüm bekarları bir araya topladı. Çiçeğini fırlattığında çiçek kenarda oturan ve nikah şahidi olan Sarah'ın kucağına düştü. Aurelia ona gülümserken Sarah çiçeği inceledi.

Dans müziği çaldığında tüm çiftler sahneye geçti. Draco,karısının ince belini kavradığında arsız bir şekilde sırıttı. "Legal olarak seks yapabileceğiz" "İğrençsin Dray"
Draco gülerek kızan karısının alnını öptü. "Sadece şaka çiçeğim" dediğinde Relia da güldü. Yanlarına yaklaşan Harry,Draco'nun omzuna dokundu. Sinyali alan Draco,kollarını Relia'nın belinden ayırdı ve gülümsedi.
"Seninle son kez dans etmek isteyen biri var." Harry'e bulaşarak geri çekildi.

Harry ona sert bir bakış attı. "Üçüzümle dans etmek için sana soracak değilim gelincik,uzaklaş." Şakalaştıkları belliydi bu yüzden Relia karışmadı. Üçüzüyle dans etmeye başladıklarında,onun yeşil gözlerinin dolu dolu olduğunu farketti."Merlin aşkına Harry,düğünümde ağlayıp beni rezil mi edeceksin? Hem ağlarsan seni Emma'ya söylerim."  Üçüzünü güldürmeye çalıştığında yan taraftaki Emma Sirius Potter-Weasley,
Harry ve Relia'nın üçüzü,sırıttı.

"Sulu göz Harry." Dans ettiği eşi Fred ile uzaklaşırken Harry gözlerini sildi. "Sadece duygulandım o kadar." Relia gülümseyerek dans etmeyi durdurdu ve ona sarıldı. "Güvenli ellerdeyim Harry." Harry ona bir gülümseme sunup Draco'yu çağırdı. "Kız kardeşimi üzersen seni üzerim Malfoy" "Biliyorum Harry, aynısını beş yıl önce de söyledin. Merak etme kardeşin güvenli ellerde."
Harry onun sırtını sıvazlayıp eşi Elicia'nın yanına gitti.

Yeni evliler danslarına kaldıkları yerden devam ederken Noah tarafından fotoğraflandıklarının farkında değillerdi.

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

"Yani bu Büyükbaba Draco ve Büyükanne Dora'nın düğün fotoğraflarından biri mi anne?"

Isadora ve Draco'nun evlendikten iki yıl sonra Cygnus diye bir oğulları dünyaya gelmişti. Cygnus'tan iki yıl sonra da ikizler,Lilia ve Scorpius doğmuştu. Lilia,annesinin yakın arkadaşı Sarah Weasley ve Gellert Grindelwald'ın erkek kardeşi Joseph Grindelwald'ın oğlu Arthur Grindelwald ile evlenmişti.

Onların da üç çocuğu olmuştu. Yedi yaşındaki ikizler Serena ile Flynn ve dört yaşındaki Cara. Akşam yemeğinden sonra eski albümü bulup karıştıran ikizler, ebeveynlerine fotoğrafları sormaya başlamışlardı.

"Evet canım,bunlar Büyükanne Dora ve Büyükbaba Draco'nun düğün fotoğrafı." Lilia Malfoy-Grindelwald oğlunun sorduğu soruya gülümseyerek cevap verdi. Ardından albümü kapattı.

"Hadi bakalım çocuklar, doğru yataklarınıza. Cara uyudu bile."

İkizler koşturarak odalarına giderken Lilia yeniden açıp fotoğrafa baktı. Arthur onun elini tutup gülümsediğinde o da ona gülümsedi. Bir ömür boyunca Draco ve Dora gibi birlikte olmayı diledi.

...

VEE BİTTİ!
İYİ Kİ DOĞDUN DİLA'M,HELİN'İM
YENİ YAŞIN SANA ŞANS GETİRSİN SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM. 💗

PROJECT: POTTER KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin