Sabah olduydu. Gezi varıdı ve o çooç bisimlen 🌙nı sınıfta omasa da geliordu. Sinirlendidim. Tam bu şeleri şe ederken kapı çaldıydı. Anem açtıydı heral. Çooç durumumu sorduydu ve anem orta halli dediydi.
Evden çıktıydık. Saat sabaın 7'sidi ama fak🐴 lakin ancak şayet gezi 8'dedi. Erken çıkıp nörücüdük acb. Okula vardık derkene 7.35 oldudu. Ve nie okula servislen gittimi sorguladıydım.
Hepkişi ⚽landıydık. Tekli sıra omamıs gerekordu ama fak🐴 lakin ancak şayet çooç yanıma geçtidi. Öretmen ve öretwomenlar da 1şe deel 2şe dedidi. Bu sırada da (masa deel) 2 servis geldiydi. 1000diydik. Gidiorduk. Çooça vurup cam kenarı aldıydım. Uyuordm. Çooç nörüor bilmiordum. Uyuordum çünküm. Uyandımda 100ümde bıyık varıdı.
👇Çooç 🌹üordu. Kalemi aldıydım. Ve boyadıydım (çooçu). Artıkım ben 🌹üordum.
Gezcemis yere vardıydık. Yemes nie deel bilmiordum. Çooç çekiştiriordu. Gezmek istedini sanarkene tualetinin oldunu fark 🍗idim. Öretmene sölediydik. Öretwomen duyduydu saten.
Tualeti bitince çok mutludu. Koşarak bisimkilerin (benimkilern) yanına gitiydik. Geziye başladıdık. Çok 10aşıordu. 11aşmıordu. Dellendidim. Çooça vurdudum. Ve gezi bitip artıkım yemek yerine gitiydik. Yemek yemesi deel. Pizza yemee karar verdiydik. Yiordukine çooç üstümü ısl🐴ıydı. Baktıydım. Bakıordu.
"Yanlışlıklan döktüm hae"
"ÇOOÇ"
"Söle"
"ISLATORSN"
"BİLEREK 🍗MORSM!"
"EDORSN"Ben de 10u ıslatıdım. 11 deel. 🌹düdü. Vurdudum.
Gezi vs bitiydi. Hepkişi servise 1000diydik ve okula gidorduk. Ordan da eve geçicüdük.
Çooçlan yolda yürürkene çooç
"Yarın cmt hele gezelimi" dedidi.
"Sa🐴 ne saman?"
"Deel."
"Hae taam."Bisim evin önüne geldidik. Anem kapıı açtı ve çooçu da dav🍗 🍗i. Hiç durormukine kabul 🍗i. Anem noodle koydudu. 7didik. Çooç bıbı diyerek gitiydi. Mesaj geldidi.
Çooç
Yarın 8 de sahile gidelm 100elim.YARIN TATİLDİR UYUNUR.
Çooç
Taam 8.15 osaman2 de olr hele.
Çooç
Sabah mı laNayır öleden sonra
Çooç
Taam
BıbıBıbı