Oy gidi Karadeniz sen nelere şahitlik ettin.
Bizim sevdamızada inadımızada şahitlik ettin.
Her geçen zaman bizden birşeyler götürüyordu.
Hayalini kurduğumuz herşeye sahiptik evlatlarım benim en büyük hazinelerim
Ben bu yola Bahar'la çıktım sonunda en büyük hazinelerim olan eşimle oğluma kavuştum hamileliğim boyunca birçok sorunla karşılaştım beni herşeye rağmen bırakmayan oğlum çok uslu bir bebek olarakta mutlu etmişti.
"Benim güzel eşim nerelere daldın böyle?"
"Hiç öyle sen naptın komutan görev işini ne yaptı?"
"Komutanım bu görev için sadece bana güvenebileceğini ve sadece benim yapabileceğim söyledi."
"Serdar yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum seni kaybetmekten çok korkuyorum"
"Hayatım benim hayatım bu sen bunları bile bile benimle evlendin birgün bu uğurda şehit olursam hiç korkma gurur duymalısın sen bir asker eşisin."
"Serdar bizim çocuklarımız var hiçmi onları düşünmüyorsun?"
"Ben sadece kendi çocuklarımı değil bu vatanın bütün çocuklarını düşünüyorum Aylin biz canımızı iki üç çakala değil bu vatanda yaşayan herkes için veriyoruz hergün o haberde verilen şehit isimlerinin dışında binlerce isimsiz şehit var. Onlar için bizde üzerimize düşen vazifeyi yapmamız gerekiyor."
"Hakklısın fazla tepki gösterdim"
"Sana kızmıyorum sadece fark etmeni istiyorum"
Ona her ne kadar belli etmesemde çok korkuyordum ölümden dönmüştü.
O gün kalbi durduğunda herşeyimi kaybedeceğimi sanmıştım o gün tekrardan gözümün önüne geldi.
∆
8 AY ÖNCE
Doktorun dedikleriyle yere yığılmıştım yanıma gelen asker beni kaldırdı.
"Yenge umudunu kaybetme komutanım bırakmayacak hem bizi hemde sizileri"
"O giderse ben yaşayamam o benim herşeyim bizim daha bebeğimiz olucak onu birlikte büyütücez."
Elini uzatan askerin elini tutup kalkmaya çalışmıştım tam o sırada karnıma çok kötü bir sancı girdi.
İki büklüm olmuştum bacak arama baktığımda kan kaa...n görmüştüm hayır hayır bebeğim ona birşey olmasın diye içimden bildiğim bütün duaları etmeye başladım.
Asker yanımdan uzaklaşarak doktoru çağırmaya gitti.
Koşarak buraya gelenleri gördüm sonra gözümün önü kararmaya başladı.
Kafamın içindeki seslerle uyandım sanki başımın içinde birileri tepiniyordu.
Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda başımda dikilen Rabia'yla herkes başıma toplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK
Teen FictionAylin 3 aylık bebeği için mücadele eden bir anne Serdar yüzbaşı doğunun en ücra köşesinde görev yapan fırtına timinin komutanıdır. Aldatılmak çok kolay gibi görünse de dünyanın en yıkıcı şeyidir. sevdiğini kaybeden Serdar yüzbaşı gönlünü herkese kap...