Fatih ile olayları yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyordu. İkisi de elinden ne geliyorsa en iyisini bu küçük bebek için yapıyorlardı. Kendi bebekleri gibi sahip çıkıp büyütüyor , besliyor , özenle ilgileniyorlardı. Aralarında gelişen duyguları fark etmeden.Buse yaptırdığı test sonucu kardeşi olduğunu anlatmıştı. O günlerde Fatih Buse'nin en büyük destekçisi olmuştu. Buse'nin Fatihe olan güveni artmış hatta aşmıştı bile.
Belki Fatih olmasa Buse yeni yaşamında oldukça zorlanıp çeşitli hastalıklara merhaba diyecekti. Fatih Buse'yi her anında güldürdü ve mutlu , huzurlu etmeyi başardı.
Buse hastahaneye gittiğinde testin yapılması için doktora başvurmuştu. Ama mahkemeden onay olmadığı sürece yapılması imkânsızdı denildi. Fatih'in kolu uzun olduğundan olaylar çözüldü.
Iki haftalık süre içinde oldukça değişime uğramıştı Buse. Fatih'in evine yerleşip orda kalıyordu. Sırf bebeğin güvenliği için. Yeni bir bebek. Yeni bir yol arkadaşı. Fatih'e olan güveni oldukça artmış , mutlu bile olmuştu. Ama hala içinde garip bir his vardı. Belkide bu annesinin ölümünden kaynaklanıyordu. Katilini bulduğu zaman herşey eskisi gibi olabilirdi diye düşündü genç kız. Sadece bir farkla. Önceden annesi vardı. Ama şimdi o güzel kadın annesi yoktu. İçinde bir burukluk vardı bu yüzden. Bir eksiklik. Tarif edemediği bir acı.
Fatih elindeki tepsiyi alıp Buse'nin kucağına koydu. İçinde ki çorba kasesinin tekini alıp küçük erkek bebeğini yedirmeye başladı. Buse keyif lle izleyip gülüyordu. Ne kadar da iyi bir eş adayı olur diye düşündü.
Fatih elindeki küçük kaşık ile küçük kıza garip hareketler yaparak , onu güldürneye çalışarak yemeğini yediriyordu. O an da Busenin aklına takılan bir şey olmuştu.
" Fatih biz bu küçük erkeğimize isim vermedik. "
" Verelim o zaman. Düşünelim bakalım. "
Fatih ve Buse bebeğe isimler düşünsede uygun bir isim bulamadılar. Buse tam pes edeceği sırada Fatih'in söylediği isim çok hoşuna gitti.
" Sefa nasıl? Senin son iki harfin ile benim ilk iki harfim birleşiyor. "
" Harika. Aramıza hoşgeldin Sefa bebek. "
Sefa bebek olayları anlamışcasına gülümseyip ağzındaki çorbaları etrafa saçmıştı. Buse masanın üzerinde duran peçeteyi alıp Sefa bebeğin ağzını ve çorba bulaştırdığı yerleri temizledi.
" Neden o gün Enes' e sevgili olduğumuzu söyledin? "
" Seni rahatsız ediyor sanıyordum. " diyip bir kaşık daha çorba içti.
Genç kız Fatih'e kafa sallayarak dediğini onayladı.
" Sefa sence kaç yaşında? "
" Bilmiyorum ama fazlasıyla küçük. "
Çorba kaselerini mutfağa götürmek için Sefa bebeği dikkatlice Fatih'in kucağına bıraktı. Fatih bebeği öpüp her zaman ki gibi bebeğin dudakları ile oynamaya başladı.
Buse tepsiyi tek eline alıp mutfağa ilerledi. Mutfakta boş bulduğu yere koydu. Ardından tekrar eski yerine döndü. Fatih'in yanına oturup bebekle ilgilenmeye başladı. Buse bebeğe doğru yaklaştı ve bebeği öpüp geri çekildi. Bu sırada da Fatih Buse'nin kızıl saçlarının kokusunu içine çekti. Buse olaydan habersiz bir şekilde bebekle ilgileniyordu. Fatih'in ona olan ilgisini bir türlü fark etmiyordu.
Buse bebeği severken bir anda Fatih ile çok yakın olduklarını düşündü. Fatih'e doğru dönmesi ile bu çekim kuvveti arttı. Aralarında ki fark azalmıştı. Dudakları birbirine oldukça yakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Son
Novela JuvenilAnnesinin ölümünün nedenini bir türlü bulamıyordu. Canını da acıtan en çok bu değil miydi? Yanlış ve düşünmeden aptalca bir karar vererek hayatını karartmaya başlayan bir genç kızın başına neler gelecek?