Їх звички коли ви спите разом(Макне лайн)

302 11 2
                                    

~Хан Джисон~

Благатиме тебе дивитися з ним різне аніме протягом всієї ночі замість відпочинку, але сам, скоріш за все, просто засне обіймаючи тебе наче м'яку іграшку.

Не ділитиметься ковдрою.

Скоріш за все засинатиме обіймаючись, але в середині ночі все зміниться і кожен займе зручну позу для себе.

Потребує багато уваги перед сном оскільки весь день присвячує роботі.

~Лі Фелікс~

Будете постійно дуркувати перед сном і як тільки прокинетесь.

Рандомні поцілунки в будь-який проміжок часу.

Ховатиме своє лице в твоїй шиї або грудях.

Його голос стане вдвічі нижчим перед сном від утоми, а також коли прокинеться від чого твоє сереце кожен раз пропускатиме удари.

Маленькі роздуми перед сном на різноманітні абсурдні та серйозні теми.

~Кім Синмін~

Співатиме тобі спокійні пісні скоріш за все присвячуючи тобі романтичну й милу лірику.

Обов'язково цілуватиме перед тим як остаточно впасти в сон.

Обов'язково первірить чи ти нормально лягла та не мерзнеш або ж не впадеш з ліжка.

Ніколи не забуде спитати як пройшов твій день та, якщо помітить якісь переживання, намагатиметься як найшвидше покращити настрій рандомними жартами.

~Ян Чонін~

Грайливо обгорне ковдрою наче шаурму та обійматиме замість м'якої іграшки поки ти намагатимешся викарабкатись.

Бубнітиме як старенький дідусь бо ти не зберегла його від скіншипу хьонів(здебільшого ти була на їх боці).

Займає більшу частину ліжка, хоча сам цього й не помічає.

Залежно від настрою він по різному реагуватиме на твої спроби заснути в обіймах.

🎉 You've finished reading Y/N & Stray Kids 🎉
Y/N & Stray KidsWhere stories live. Discover now