Egenin anlatımıyla Bölüm 4

26 5 1
                                    

-Ben Havin( önemsiz biri ) biliyorum illaki Egeninde o gün Mina hakkında ne düşündü. Bende Egenin anlatımıyla ilgili bir bölüm atmak istedim. Hadi bakalım Egemiz neler düşünmüş.







EGENİN ANLATIMI
Ben Ege Yılmaz arkadaşım Burak Kaya .
O gün o güzel gün, iyiki o gün yanlışlıkla da olsa Minayı ıslatmışım. Hayatımda en iyi yaptığım karardı. Ben yani biz o gün Minayla çok eğlendik. Bu zamana kadar nasıl Minanın arkadaşı olmamış, hala şaşırıyorum. Burak Minaya, her güzel olduğunu iddia ettiğinde Mina reddediyor ama yüzü kıpkırmızı oluyor ve kıpkırmızı olunca çok tatlı oluyor ondan dolayı her zaman onu utandırmaya çalışıyorum. Bu arada ben bunları size anlatıyorum ve Minayla tanışmamızdan tamtamına 3 hafta oluyor ve ben bu kıza başka bakıyorum bilmiyorum onu görünce içim pırpır oluyor. Bunun adı aşkmıdır bilmiyorum eğer bunun adı aşksa arkadaşlar ben aşık oluyorum. Tek sıkıntı Minanın beni sevgili diye bakacağını sanmıyorum çünkü bana arkadaş olarak bakıyor. Arkadaşlar belki aşık olmamışımdır belki sadece öyle hissediyorum. Bu arada konuşmamı bitirmeden önce , ben hani Minanın ağzından laf almak için sorular soruyorum, "Mina hiç sevgilin oldumu?" Mina " Hayır, olmasınıda istemiyorum." "Mina hiç aşık oldunuz?" Mina "Hayır" "Mina biri sana aşık oldumu?" Mina " bilmiyorum ama sanırım Hayır, kim benimle sevgili olmak isterki". Ondan dolayı Minanın beni kabul edeceğini sanmıyorum ondan dolayı bu teklifimi hiçbir zaman sormayacağım.





Havin(Önemsiz biri)
-Arkadaşlar böyle bölümler gelsinmi, Egenin anlatımıyla ilgili?

YILDIZLARA BAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin