6

88 13 5
                                    


Jeongin'in ağzından...

Aldığım "çok yakınındayım" mesajıyla etrafıma bakındım olduğum parkta 3 kişiydik başka taraflarda bakıp biri varmı diye baktım, ama kimse yoktu.

Bu parktan biri. Karşımda oturan banktaki çocuk liseli gibiydi. Onun yan tarafındaki adam üniversiteli gibi duruyordu.

İzleniyormuş hissi ile arkamı döndüm, ama kimse yoktu, önüme döndüğümde yan tarafımdan ses geldi.

???
"Rahatsız etmezsem oturabilirim değil mi?"

Jeongin
"Tabii oturabilirsiniz."

???
"Bu güzel beyefendi ile arkadaş olabilir miyim acaba?"

Jeongin
"Bana mı diyorsunuz?"

Hyunjin
"Ben sizden başka güzel bir beyefendi göremedim burada, ben Hyunjin."

Jeongin
"İltifatınız için teşekkür ederim Hyung. Ben de Jeongin. Hyung diyebilirim değil mi benden büyük duruyorsunuz."

Hyunjin
"Tabii ki diyebilirsin Jeongin!"

Çok yakışıklı bu adam birde flörtöz davranıyor, aşık mı ne.

Hyunjin
"Numaranı alabilirmiyim Jeongin? Şimdi gitmem gerekiyor."

Jeongin
"Tamam bekleyin bir dakika."

Cebimden telefonumu çıkarıp numarasını girmesi için uzattım.
Hyunjin hyung numarasını girip bana geri uzattı. Onunda kaydetmesi için bir kez çaldırdım.

Hyung, benim numaramı kaydedip banktan kalkmıştı.

Hyunjin
"Görüşürüz Jeongin."

Diyip elime küçük bir öpücük kondurdu. Şu an yanaklarımın kızardığına eminim.

Jeongin
"G-görüşürüz hyung."

Kıkırdayıp yanımdan uzaklaştı. Niye böyle hissediyorum sadece bir kaç cümle konuştuk ve elimi öptü yani hahaha.

☆▪︎ ▪︎☆

Jeongin aşık oluyorsun!

Söyle...♡HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin