6. bölüm

225 24 2
                                    


Uzun zaman oldu üzgünüm😁

---------------------------------------------------------

Ani bir hareketle beni saçımdan kavrayıp içeri doğru fırlattı. Daha ne olduğunu tam kavrayamadan beni yakamdan tutup düştüğüm yerden kaldırmış ve suratıma sert bir yumruk atmıştı. Kafam geriye doğru düşerken beni sarsıp kafamın tekrar öne doğru düşmesini sağladı ve bir yumruk daha attı. Burnumdan ağzıma doğru akan metalik tadlı sıvıyla burnumun kanadığını farkettim.

-bu saate kadar dışarıda orospuluk mu yapıyorsun ha. Kimlerin altına giriyorsun da bu saatte dönüyorsun sürtük herif.

Sözleri ile gözyaşlarım akmaya başladı. Ben sürtük değildim. Kimsenin altına girmemiştim. Ben kötü biri değildim.

Beni tekrar yere fırlattığında acıyla inledim. O ise pantolonunda ki kemeri çıkartıp elinde iki ucunu birleştirdi ve bana yaklaşarak eğildi.

- annen sen sürtüklük yap diye mi öldü piç.

Tiksinti içeren kısık sesiyle söylediği sözlerinden sonra elindeki kemerle raskele vurdu. Belime çarpan sert kemerle hıçkırdım.

- arabayla seni getiren o çocuğun mu altındaydın? Bu saate kadar onunla mı sürttün piç kurusu.

Bir anda sesini yükseltip ayağa kalktı ve aralıksız bir şekilde kemer ile vurmaya başladı aciz bir şekilde yerde hıçkırarak ağlıyordum. Tüm sinirini boşaltıyordu. Hıncını alamamış olacak ki saçımdan kavrayıp beni sürüklemeye başladı. Beni odama doğru sürükleyip saçımı bıraktı. Hiç birşey yapamıyordum, parmağımı oynatacak gücüm yoktu. Ara vermeden bu sefer tekme atmaya başlamıştı. Arada çömelip yüzüme yumruk atıyordu. Bilincim artık kapanma derecesine gelmişti. Siniri geçmiş olacak ki tekme atmayı bırakıp odadan çıkmıştı. Birkaç dakika sonrasındaysa dış kapının sertçe vurulma sesini duymuştum. Yerimden kalkamıyordum. Her bir noktam ağrıyordu. Yavaşça gözlerim kapanmaya başladı. Birkaç dakika sonra bilincim tamamen kapanmıştı.

-------------------------

Bu bölüm kısa oldu idare edin

🧝🏻‍♀️




last ray of hope|| Taekook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin