[פרק ראשון:), (אפשר לראות איך אמנדה נראית בתמונה בראש הפרק)קריאה מהנה]
*אמנדה כותבת ביומן שלה בטלפון*
"1.9: היום היה היום הראשון בבית הספר, וואלה כיתה י"א לא כזאת גרועה כמו שחשבתי, פגשתי איזו מישהי שווה היום, לסבית בטוח ובדיוק הטעם שלי... נראה לי שאני אתחיל איתה, זה יהיה דבר אחד לא משעמם במקום המסריח הזה... היא איתי בשכבה ואני לא ממש בטוחה איך קוראים לה, אבל מה שבטוח זה שהיא נראית טוב, טוב מאוד ושהיא איתי בכיתה של המורה מרים, כיתת אומנות לבנות, קלי קלות.
וואי פאקינג 2:00 לפנות בוקר איזה מטומטמת אני יואו הייתי צריכה לישון מזמן, אם אני רוצה להתחיל עם החתיכה הזאת מחר, אני חייבת להיראות טוב ובשביל להיראות טוב, אני חייבת שעות שינה, לילה טוב עולם....""אמנדה קומי כבר יא מפגרת!!!" צעקה עלי איימי אחותי הקטנה בת ה13 "תסתמי את הפה שלך יא תוצאה של קונדום קרוע" השבתי לאיימי בעצבנות "מי שמדברת את הגדולה בכלל!" תקפה איימי "אחד אפס" אמרתי לה וגלגלתי עיינים.
קמתי מהמיטה, התאפרתי את האיפור הרגיל שלי (איילינר שחור, עיפרון שחור, קצת צללית שחורה מתחת לעיניים ,אודם אדום-סגלגל כהה על השפה העליונה ,על השפה התחתונה שפתון שמחזק את צבע השפתיים הטבעי ומקבע איפור על הכל). התלבשתי, סידרתי את שיערי הצבוע שחור עם גווני אדום דם חזק ונסעתי לבית הספר יחד עם איימי.
לבשתי חולצת רשת קרועה צמודה ומעליה חולצת בטן רחבה בעלת הדפס של הלהקה "Rammstein",ג'קט ישן שגדול עליי בכמה מידות, ג'ינס נמוך וחגורה גדולה שחורה, כמה שרשראות גותיות נחמדות ומשקפיים גדולות עם כוכבים בצדדים.
בדרך לבית הספר, איימי ואני רבנו על המוזיקה, אני מקשיבה למטאל, אימו-רוק ואינדי, בזמן שאיימי מקשיבה לטיילור סוויפט והארי סטייליס... זה גורם לי לרצות לתלוש לעצמי את האוזניים מהמקום... בסוף אמרתי לאיימי שאם היא לא סותמת את הפה ונותנת לי לשים את המוזיקה שלי אני מורידה אותה בקצה השני של העיר שתלך לבד.
הגענו לבית הספר. איימי ירדה מהאוטו ורצה לחברות הזייניקיות שלה, באמת שזה מביך לי להסתכל עליהן, לחברה הכי טובה שלה יש חולצה *ורודה* של נירוואנה והיא חורשת עליה ואומרת שהיא מקשיבה להם ואז ששואלים אותה איזה שירים היא מכירה היא אומרת "heart shaped box ו-smells like teen spirit" באמת שפשוט בא לי להעיף את הילדה הזאת לאלף אזעאזל! אבל יש לי מדיניות של לא ללכת מכות עם ילדים מחטיבת הביניים... באסה:(
ראיתי את חברתי הטובה ביותר ג'אנה, מתקרבת, וחייכתי" שלום שלום לכלבה האהובה עליי" אמרתי לג'אנה והיא חייכה והשיבה " לכי לכי לכיתת אומנות" צחקנו " דרך אגב כיתת אומנות אתמול ראיתי שם מישהי שאפשר לומר שלכדה את עיניי..."סיפרתי לג'אנה " אוו עכשיו את מדברת" השיבה " היא בוצ'ה כזאת גבוהה לבשה חולצה מכופתרת וג'ינס שאני דיי בטוחה שראיתי במחלקת גברים. אני אגיד לך את האמת בול הטעם שלי, שווה רצח"
"יואו כל פעם שאני מדברת איתך אני בשוק מכמה לסבית את יכולה להיות" ג'אנה התבדחה "טוב ביי אני מאחרת לאומנות" אמרתי בעודי שולחת מבט שובב אל ג'אנה וקרצה וגנחה אליי בשקט בלעג בחזרה, גלגלתי עיניים בציניות והמשכנו כל אחת לדרכה.
YOU ARE READING
שיעור האמנות של גברת מרים
Romanceהספר הוא אמנדה נערה גותית שלומדת בכיתה י"א ומתאהבת בנערה מאסקיוליינית מטולטלת שלומדת איתה במגמת אומנות * כל הציורים בספר כולל הכריכה שלו והדמויות צויירו על ידי הסופרת *