Μερια Αρη.
Δεν το πιστευω. Εχει δικιο. Αποκλειετε να εκανε κατι τετοιο. Δεν ξερω τι με επιασε και την κατηγορισα για κάτι τετοιο. Ειναι πολυ γλυκια και αθωα κοπελα και αυτο ειναι που με μπερδευει περισσοτερο. Τοσο καιρο ερχοτανε και εβλεπε την Ροουζ. Φαινοτανε να την συμπαθει. Δεν ξερω γιατι εκανε κατι τετοιο. Και η Ροουζ τωρα ειναι μεσα στο δωματιο μονη της. Δεν μπορουσα να φυγω για αυτο εκατσα στο κυλεικιο που ειναι αρκετα κοντα στο δωματιο της. Σε μια στιγμη βλεπω την Λιζα που πηγε να μπει μεσα στο δωματιο που ειναι η Ροουζ.
-Τι θες εσυ εδω??την επιασα θυμωμενος και με πολυ δυναμη απο το χερι σταματωντας την απο το να ανοιξει την πορτα. Το δωματιο ηταν απο γυαλι και η Ροουζ μπορουσε να με δει.
-Τι ενωεις Αρη??Ηρθα να δω πως ειναι η Ροουζ. μου ειπε και εκανε προσπαθεις για να απελευθερωσει το χερι της απο το δυνατο κρατημα μου. Αλλα αδικος ο κοπος της.
-Κοψε τα ψεματα για μια φορα ρε γαμοτο Λιζα. Ξερω οτι εσυ την απηγαγες. ειπα θυμωμενος αλλα δεν φανηκε να ειναι και πολυ εκπληκτη.
-Και αν το εκανα εγω τι σημαινει. Ουτος η αλλος μια τσουλιτσα ειναι και αυτο δεν αλλαζει. Πραγματικα ρε Άρη τι βρήκες σε αυτην την ελεεινη κοπέλα...παρατησες εμένα για αυτήν...ξέρεις κάτι και να το έκανα. ..της άξιζε. ειπε και το χερι μου προσγειωθηκε με δυναμη στο προσωπο της.
-Εισαι πολυ ελεεινη. Ειπα και εβγαλα το τηλέφωνό μου καλωντας το 100.
-Τι κανεις?? με ρωτησε εκπληκτη η Λιζα χωρις να σταματησει να κραταει το κοκκινησμενο της μαγουλο.
Δεν της εδωσα σημασια και αφου εδωσα αναφορα στους αστυνομικους μου ειπαν οτι σε 2 λεπτα θα ειναι εδω.
-Οχι Αρη σε παρακαλω. ειπε αλλα δεν της εδεινα σημασια. Κοιταζα μεσα στο δωματιο την Ροουζ που μου χαμογελουσε. Τελεικα ειχε δικιο επρεπε απο την πρωτη στιγμη να την πιστεψω.
Μετα απο λιγα λεπτα οι ατυνομικοι ηρθαν και συνελαβαν την Λιζα.
-Ροουζ?? ειπα χτυπωντας την πορτα.
-Περνα μεσα. μου ειπε και φαινετε οτι τα νευρα της ειχαν ηδη περασει.
-Συγνωμη μωρο μου επρεπε να σε πιστεψω. ειπα καθως προχωρουσα προς την μερια της.
-Σςς..σημασια εχει οτι δεν εφυγες και στο τελος εκανες το σωστο. ειπε και με φιλησε γλυκα στο στομα.