Ajung acasa. Intru pe usa si vad ca o pancarda atarnata de peretii livingului cu scris mare si colorat
Velicitari pentru intrarea in noua scoala de dans. Baloane colorate plutesc prin camera incapatoare iar un tort mare cu doua etaje sta pe o masuta mica.
-Felicitari!
-Multumesc mama!
-Vreau sa-ti spun ca te-am inscris la scoala in clasa a8-a.
Nu sunt asa fericit dar afisez un zambet fals pe fata pentru a le da de inteles ca sunt foarte entuziasmant. Ma asteptam sa nu fac scoala pentru ca as vrea sa ma concentrez pe cariera mea de dansator.
Ma culc devreme pentru a fi fresh din prima zi. Imi pregatesc costumul cu tot cu cravara. Pantofi sunt dati cu crema iar sacoul este periat si asezat pe spatarul scaunului.
Dimineata ma trezesc si ma imbrac.
Tata ma duce cu masina pana la liceu. Intru si ma indrept catre biroul secretarei si ii cer cheia dulapului, orarul si manualele de care am nevoie.
Pe un coridor lung se afla dulapurile elevilor. Il gasesc, pun combinatia si ma indrept catre ora de biologie.
Intru in clasa si ma asez in spatele clasei, banca de la fereastra.
Profesoara intra si imi cere sa ma prezint in fata clasei.
-Buna! Sunt Edward si am venit in Chicago deoarece am o cariera de dansator pe care trebuie sa o continui la o scoala de dans din centrul orasului.
-Buna Edward. Bine ai venit!
Colegii ma intampina cu adevarat dragut. O fata pe nume Alice ma invita sa stau langa ea aceasta ora.
Acestea trec rapid, iar Alice se ofera sa-mi prezinte scoala pe interor si chiar pe exterior.
-Deci, Edward avem un proiect la desen. Vrei sa mergem la tine sau la mine.
-Mai bine la tine. Parintii mei sunt ocupati cu mutatul si aranjatul casei. Poate cu alta ocazie.
-Ok.