Odaérve John B-ékhoz, már a többiek is ott voltak összegyűlve. Teljesen el volt kenődve a sminkem, ugyanis út közben megállás nélkül sírtam, így a többieknek persze rögtön feltűnt, hogy van valami baj.
-Jesszus Emma, minden rendben?-jött oda hozzám aggódva JJ, mire én csak hazudva megráztam a fejem.
-Nem, csak allergia-füllentettem. Persze nem vette be.
-Látom rajtad, hogy valami nagyon nem oké-ingatta a fejét.
-Meg miért is van nálad a bőröndöd?-méregetett Kie, mire éreztem, hogy lebuktam. Ekkor nem bírtam már, kegyetlenül elkezdtem zokogni, de úgy, hogy összesve a földre huppantam le. JJ még megtartani se tudott, olyan hirtelen estem el. Nem kaptam szinte levegőt, úgy sírtam, és a könnyeimtől elmosódva láttam az aggódó barátaimat.
-Emma, kérlek mondd el, mi a baj!-suttogta rekedtes hangon Jajy.Nos belekeztem. Mindenki tátott szájjal hallgatott.
-És most nincs hová mennem-sóhajtottam, mikor a történet végére értem.
-Basszus!-sütötte le a szemét John B.
-Figyelj, lakhatnál nyugodtan nálam. Csak az apám, hát...na érted-vakargatta szomorúan a tarkóját JJ.
-Hozzánk is nyugodtan gyere-ajánlotta fel Kie.-A szüleim kedvelnek téged.
-Vagy mondjuk maradhatnál nálam is. Úgyis lassan ez a ház a tiéd is lesz, annyit vagy itt, mint a többiek-nevetett John B.
-Ha szeretnél, szerintem az őseim sem bánnák, ha nálunk maradnál-vonta meg a vállát Pope.
-Az apám kedvesnek tart téged, és Whezzie is imád, szóval bekuckózhatnál hozzánk-mondta vidáman Sarah.
-Köszönöm nektek-mosolyodtam el.-Jajy-hez mennék a legszívesebben, csak hát ugye az apja miatt nem biztos, hogy olyan jó ötlet lenne. John B, neked is köszi az ajánlatot, de furán venné ki magát, hogy az egyik fiú legjobb barátommal lakok random. Pope, a szüleidet nagyon nem ismerem, így az se jó, bár biztos aranyosak. Sarah, azzal csak annyi lenne a baj, hogy ha hozzád költöznék, mert ott van Rafe. Vele meg értelemszerűen nem akarok egy házban élni. Kie, a te szüleid meg régebbóta ismernek engem, és én is őket, úgyhogy nem baj, ha hozzátok megyek?-kérdeztem.
-Dehogy baj, azért kérdeztem-vonogatta a vállát.-Akkor gyere, cuccolj le nálunk, rendezkedj majd be, és majd visszajövünk egy óra múlva-nézett az órájára Kie.
-Köszönöm-öleltem meg.
-Csak tempósan-nevetett Pope.Kiarával elmentünk a házukhoz, majd összefutottunk a szüleivel.
-Szia anya. Nem baj, ha Emma hozzánk költözik? A szülei elküldték otthonról-mondta Kie.
-Öö, persze, persze, de pontosan miért lakoltattak ki?-kérdezte meglepődve Mrs. Carrera.
-Hosszú sztori-sóhajtottam.-De köszönöm, hogy maradhatok itt.
-Már szinte ez a második otthonod, csak nyugodtan-nevetett fel Kie anyukája, majd mi is.-Kie, mutasd meg Emmának a vendég szobát, az lesz az új kis kuckód-nézett rám mosolyogva.
-Köszönöm Mrs. Carerra-néztem az anyára hálásan.Az új szobámba belépve ámulva néztem körbe. A fal fehér, egyszemélyes ágy, komód, nagy szekrény. Jobb mint a régi szobám.
-Na rendezkedj be, és utána megyünk vissza John B-ékhoz-szólalt meg Kiara.
-Oké-bólintottam, majd el is kezdtem kipakolni.
Kie közben az ajtófélfánál állt, és csevegtünk. Ugyebár ha úgy nézzük, elvesztettem a családomat és az otthonomat, de hálás is lehetek, hogy máris új otthonra leltem. És ezért ezer hála a Carrera családnak.Vissza érve a többiekhez, már boldogabb voltam.
-Be is költöztem Kie-ékhez-mosolyogtam, és az említett személyre néztem, akin látszott, hogy nála ez alap.
-Akkor minden rendben végre-suttogta JJ a fülembe, és átölelte a derekam.
-Igen-suttogtam magam elé nézve.
-Na akkor ezennel indítsuk el a buliiit!-emelte magasba a kezét Pope ordítva.
-Hé Kie, dobj egy sört!-szólt oda Kie-nek JJ.
-Nekem is adhatsz-nevettem, és én is megkaptam az italomat.
Később elkezdhetünk felelsz vagy merszezni, és közben ittunk.
-Sarah felelsz vagy mersz?-kérdezte John B a felelőtől.
-Felelek-érkezett a válasz.
-Ki lesz az közölünk, aki szerinted már most rossz szülő lenne?-kérdezte John B.
-Hm...JJ-töprengett Sarah kuncogva, mire mind felnevettünk.
-Héé-röhögött JJ.-Ez nem volt szép.
Erre csak nevettünk tovább.
-Kie felelsz vagy mersz?-következett Sarah.
-Most én is csak felelek.
-Felizgat az a gondolat, hogy a melletted jobbra lévő embert megcsókolod?-kérdezte huncutul, ugyanis Kie jobb oldalán Pope ült.
-Jó, na igen-ismerte be vigyorogra Kie, és megcsókolta Pope-ot, mire mind elkezdtünk tapsolni, ahogy a pár csókolózott.
-Na én jövök-ült fel vörös fejjel a lány.-JJ felelsz vagy mersz?
-Ez kérdés volt? Merek-húzta ravasz mosolyra a száját JJ. Na ja, nem számított arra, hogy milyen feladatot fog kapni.
-Ülj bele egy kukába, és valaki fotózzon le, amit rakj ki Instán, és írja ki, hogy #ahovavalo, és nézzük majd meg a reakciókat-mondta el az ördögi merést.
-Te állat! Nem lesz utána jó illatom-,,durcizott be" JJ, mi meg sírva nevettünk.
-Eddig se volt-szólt be röhögve Sarah, majd azon is nevettünk egy sort.JJ megcsinálta a feladatát, majd ki is került az Instára a sztori. Kuncogva olvastuk a hozzászólásokat.
@madiefantom: Lol
@slayemberke: Nyugi, tudjuk, hogy oda való vagy.
@topperthornton: Hülye Sneci.🙄
@rafecameron: Eddig is abban a szemetesben laktál, nem?-Ó, nocsak, a szeretett bátyám is írt-forgattam a szemem.
@noahstilton: És még neked van csajod, aki ráadasul a húgom? Két szemétláda egymásnak teremtve.
-Tahó-mormogott Kie Noah kommentjét olvasva. Na mindegy, attól még sírva röhögtünk, és ez a lényeg.Visszatértünk a játékhoz, és most JJ kérdezett tőlem.
-Felelsz vagy mersz Em?
-Felelek-döntöttem végül.
-Ha választhatnál, akkor lennél inkább Flúgos vagy Sneci?
-Ez most kérdés volt? Persze, hogy Sneci-vágtam rá, mire a többiek elmosolyodtak.
-Jó döntés-vigyorgott Jajy, majd magához húzott egy jó hosszú, forró csókra, amit boldogan viszonoztam.
-JB felelsz vagy mersz?-tettem fel a kérdést.
-Merek-gondolta át.
-Imitálj valakit a csoportból.
Erre John B el is kezdte.
-Snecik vagyunk, nem szeghetjük meg a szabályt! Snecik nem kavarnak egymással!-nyávogott John B, és egyből Kie-re gondoltunk.
-Hé, azóta már mindenki megszegete azt a rohadt szabályt, már amúgysem alkalmas-védte magát Kiara.
Mi csak dőltünk a nevetéstől.[...]
A bulinak reggel lett vége, így mindenki elkezdett szedelőzködni. Én JJ mellkasára dőlve aludtam a függőágyon, majd elkezdtünk ébredezni. A buli vége felé mindenki kidőlt a sok piától annyira, hogy már itt aludtunk John B-nál.
-Mennyi az idő?-ásítottam.
-Negyed tíz-vette elő a telefonját JJ.
-Asszem lezuhanyzok, bűzlök az alkoholtól-öklendeztem, amit nevetést fogadott.
-Szerintem mindenki-nyugtatott Sarah.
-Mehetek fürödni veled? Amúgyis le akartam én is zuhanyozni-nézett rám boci szemekkel JJ.
-Ha John B nem bánja, hogy elfoglaljuk a fürdőt-néztem mosolyogva az említett személy felé.
-Csak nyugodtan, de ne hangosan-szólt nevetve John B.
-Addig mi otthon tusolunk le, és mivel amíg ti itt John B-nál zuhanyoztok, hozunk nektek tiszta ruhát, addig csak végeztek-mondta Kie.
-Hogyne-bólintott JJ, majd megfogta a kezem, és bementünk a házba, és a fülembe suttogta:
-Nem bánnám ha később jönnének vissza John B-ék-súgta, és közben végigsimított a karomon.
YOU ARE READING
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...