Capitolul 2: Cina

1.2K 59 0
                                    

In sfarsit plecam spre casa lui Luke. Cand am patruns inauntru am simtit un miros minunat,cred ca de la mancare. Muream de foame. Dupa ce am terminat de mancat ,Liz,mama lui Luke,l-a trimis sa imi faca un tur al casei. Cand am ajuns in camera lui m-am asezat pe pat si l-am asteptat sa iasa de la baie. Cand a venit s-a pus langa mine si am inceput sa vorbim.
-Deci cati ani ai? Intreb eu sfioasa.
-17,dar tu?
-16!
-Tu locuiesti aici de mult?intreaba el cu putina frica in glas.
-Pai,am ajuns aici la inceputul verii.
-Annee!Haide ca trebuie sa plecam.yey,salvata..
-Pai ar cam trebui sa plec,spun eu.
-Ok,sper sa ne mai vedem ,spune Luke si ma ia de mana si ma conduce pana la scari. Ok,baiatul asta trebuie sa termine cu dulcegariile pentru ca dau in diabet.
Cand am ajuns acasa m-am trantit in pat si am adormit instant.
**Dimineata**
Auzeam niste pocnituri la geam asa ca m-am decis sa ma duc sa vad cine e. Cand ajung la fereastra il vad pe Luke cu un zambet imens pe fata.
-Ce s-a intamplat?spun eu buimaca.
-Nimic! Si incepe sa pufneasca in ras.
Oh nu!!! Eu acum mi-am dat seama ca port pijamalele mele pufoase si aveam parul in toate directiile.
-Oricum.spune el dupa ce termina de ras. Vroiam sa te invit in parc cu mine si prietenii mei avand in vedere ce mergem la aceeasi scoala,trebuie sa iti faci si tu prieteni.
-Ok,ma imbrac si ne intalnim in fata casei tale.Mi-am facut rutina de dimineata si m-am imbracat cu o salopeta de blugi,un tricou albi si conversi mei albi. Eram gata. Cand am iesit afara l-am observat pe Luke stand la umbra unui copac.
-Neata! Spun eu putin rusinata de cele intampate azi dimineata.
-Neata! Spune si el,pufnindu-l rasul din nou.
-De ce razi? Spun eu iritata cu mainile in sold.
-Pentru ca erai asa amuzanta si draguta azi dimineata. Spune el frecandu-si ceafa.
-A.ok!spun eu ,rosiind in obraji.
-Mergem? spune el.
-Sigur.si pornim.
*In Parc*
Cand ma apropi cu Luke ,am putut observa mai bine cine se afla pe banca. Cand l-am vazut lacrimile mi-au inundat fata si i-am sarit imediat in brate.

Capitolul asta l-am facut putin mai scurt deoarece am vrut sa las suspansul la parc.Sper sa va placa. Sa nu uitati sa comentati.La media se afla salopeta.

O noua viata Luke Hemmings and Niall Horan f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum