33.bölüm

2.5K 105 5
                                    

Yüzümde ki dokunuşlarla gözlerimi araladım.

"Hadi uykucu, kahvaltı saati acıktınız." Üzerimdeki pikeyi kafama çekerek uykuya devam etmeye başladım.

"Güzelim, hadi ama birşey yemen gerekiyor."

"Çok uykum var Ateş biraz daha uyumak istiyorum." Üzerimde ki pike çekilmesi ile oflarak başımı yastığıma daha çok gömdüm.

"Bebeğim, aşkım." Saçlarımı tem omuzumda toplayıp diğer omuzu mu öptü.

"Bebeklerim aç aç yatıyor bu beni üzüyor sevgilim." Tek gözümüzü açarak Ateşin pürüzsüz yüzüne baktım.

"Bebeklerin mi? Masal da mı kahvaltı yapmadı." Elini yanağıma koyarak okşadı.

"O çoktan yaptı,ben senden ve yavrumuzdan bahsediyorum,hem masal benin prensesim." Gülümseyip yatakta oturur hale geldim.

"Saat kaç sevgilim." Diyerek mırıldandım, kollarımı açarak esnedim.

"Saat şuan tam 1 canım önce kahvaltı." Kollarımı açarak Ateşin beni kucağına almasını istedim.
Ne istediğimi anlayıp hızla kucağına aldı.

Gülümseyerek kollarımı boynuna sardım, başımı boyun girintisine koydum.

"Hep burada yaşasam keşke." Dedim , boynuna öpücük kondurup.

"Sen hep burada benim kollarımda hayatımda olacaksın Elanur." Banyodan içeri gitmiştik.

Yere indirip elimi yüzümü yıkadım,Ateş de özenle kuruladı.

Saçlarımı tarayıp, tıpkı masalın saçları gibi ördü.

Ateşin benim için seçtiği kıyafetleri giyip aynadan kendime baktım.

"Ya Ateş çocuk gibi oldum böyle." Dedim, dudaklarımı büzmem ile Ateşin bakışları oraya gitti.

"Yapma güzelim,yoksa daha çok aç kalacaksın." Kendimi düzelterek, üzerimi bir kez daha çeki düzen verdim.

"Hadi artık bebeklerimin karını doyuralım sonra da beraber zaman geçirelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Hadi artık bebeklerimin karını doyuralım sonra da beraber zaman geçirelim."
Daha fazla oyalanmadan hızla aşağı indik.
Sofraya baktığım anda bile karnımın guruldamasına engel olamadım.

"Ne kadar çok şey hazırlanışın kim yiyecek bunları." Yanağıma öpücük kondurup,masaya oturdum

"Sen sevgilim  sana ve bebeğimizi hazırladım guruldamasından beni ne kadar aç olduğunu anlıyorum bebeğim daha fazla bebeğimizi aç bırakmadan kahvaltını yapmaya başlayabilirsin." Hem söylüyor hem de bir yandan kahvaltıdaki çeşit çeşit yiyecekleri tabağıma dolduruyordu

"Ya Ateş eline sağlık çok mutlu oldum sevgilim."

Tabağıma konulan krepi hızla migdeme indirdim, çok lezzetli olmuştu, galiba ateşi daha sık mutfağa sokmam gerekiyordu yaptığı ballı krep muhteşemdi.

Yarım Kaldık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin