Felix nu avea idee ce face. Și nici nu a avut vreodată. De cele mai multe ori, spera să aibă norocul de partea lui și atât. Până acum, s-a dovedit faptul că acest noroc era, într-adevăr, de partea lui, luând în considerare misiunile pe care le-a dus la bun sfârșit încă din prima zi.
Dar avea un sentiment rău în legătură cu această misiune și cu situația în care își expunea ceilalți trei colegi.
Putea să le spună că îl suspectează pe președintele Kim, să îi informeze cu privire la studenții din consiliu și planul lui Hyunjin de a se infiltra. Dar nu putea să le spună de ce el și Hyunjin făceau toate astea. Insistau, desigur, cu întrebări de genul: "sunteți ofițeri sub acoperire? Lucrați cu poliția?", iar Felix era sincer când le spunea "nu."
Cu toate acestea, aveau încredere în el. Au fost de acord să îl ajute, să îi păstreze secretul și să nu îi spună lui Hyunjin că îl asistă. Erau atât de drăguți, înțelegători și nu se supărau pentru că Felix îi ținea parțial în întuneric. Genul de persoane bune, care nu cer nimic la schimb, atunci când ajută. Felix nu își amintea ultima dată când s-a simțit atât de iubit.
Imediat ce orele de curs au luat sfârșit, s-au închis toți 4 în camera lui Minho. Hyunjin era plecat, cel mai probabil la întâlnirea consiliului studenților. Felix spera ca totul să meargă în favoarea lui. Dacă putea să se alăture consiliului, ar fi fost mai ușor să adune informații cu privire la studenții dispăruți.
Cu ușa încuiată și vocile șoptite, au început să își pună la punct planul.
Întâi de toate, Felix trebuia să facă suficiente probleme pentru a ajunge în biroul președintelui Kim, fără să fie exmatriculat. O line subțire, la care trebuia să fie foarte atent.
Apoi, ceilalți nu trebuiau să fie implicați sub nicio formă, în mod direct. Felix a fost clar, atunci când a spus că nu vrea să îi bage în probleme.
Iar în ultimul rând, Hyunjin nu trebuia să știe că Felix are ajutoare. Situația era periculoasă — toți ceilalți 3 l-au privit îngrijorați, când le-a explicat că nu le poate spune motivul — dar le-a promis că sunt în afara oricărui pericol, atât timp cât lucrurile merg conform planului. Hyunjin nu avea să îl ierte vreodată, dacă afla că i-a tras și pe ceilalți în această situație.
Așa că și-au dat cuvântul, crezându-l orbește. Când au zâmbit și i-au promis că o să îl ajute, Felix știa că nu e singur.
"Ar trebui să începi ușor." Sugerează Jeongin. "Un vandalism slab, înțelegi?"
"Da." Aprobă Seungmin. "N-ar trebui să fie ceva ieșit din comun. De exemplu, poți să vandalizezi cu vopsea fântâna din centrul universității."
"Vopsea? Nu e puțin cam mult?" Întreabă Felix.
"Atunci ouă." Spune Minho. "Când se întunecă și după ce termini, anunțăm securitatea și îi lași să te prindă."
Ceva în ochii lui Felix a început să strălucească. "Ești malefic. Îmi place ideea."
Minho a ridicat din umeri. "E în sânge."
"Dar trebuie să facem asta când Hyunjin nu e prin preajmă. Dacă ne vede părăsind casa împreună, sigur o să suspecteze ceva." Adaugă Felix.
"Rămân și îi distrag atenția." Se oferă Jeongin. "Tu, Seungmin și Minho vă descurcați la fântână."
Au aprobat, lăsând de înțeles că niciunul nu are nimic împotrivă. Felix simțea că nu o să poată să le mulțumească vreodată îndeajuns.
"Cum îl distragi?" Întreabă Felix, curios.
Jeongin a zâmbit scurt, răspunzând la fel de scurt. "Mă descurc."
Roommates
Seungmin, Jeongin, Felix, Minho, YouEu și Hyunjin mergem la patinoar în noaptea asta, cine vrea să vină?
Jeongin 17:26Eu
Minho 17:26MINHO?!
Seungmin 17:26Adică nu eu.
Am planuri.
Minho 17:27Ah, Felix? :/
Jeongin 17:27Nu, nu mă simt prea bine
Felix 17:27Oof, :( deci doar eu și Hyunjin.
Jeongin 17:28Nici măcar nu am fost de acord să merg ??
17:29✔️Mergi
Jeongin 17:29Dar
17:29✔️MERGI
Să fii gata într-o oră.
Jeongin 17:30Bine .
17:30✔️Groupchat without Hyunjin
Minho, Jeongin, Seungmin, YouOkay, băieți.
Am rezolvat.
Jeongin 17:33Mersi, Jeongin. Ești cel mai bun.
Dar de ce patinoar?
17:33✔️Nu e DOAR un patinoar
Jeongin 17:34Oh? 😶
17:34✔️♡♡♡♡
CITEȘTI
starless | hyunlix
Fiksi Penggemarhyunlix au, în care studenții dispar dintr-o anumită universitate, fără nicio urmă. hyunjin, un spion cu vechime, primește misiunea de a afla ce stă în spatele acestor dispariții. singura problemă? este forțat să lucreze alături de felix, un spion î...