Veda / Teşekkür

330 67 46
                                    

21 Mayıs 2023 / 22.45

Ben bugün ilk kez bir kitabımın finalini verdim. Bu kitap normalde bir bölümdü. Kısacıktı.

Arkadaşlarımla konuşurken bir anda aklıma gelmişti ve "Keder nedir?" diye bir cümle ile başladım. O ilk bölümü yazdım. O bölümden sonra sadece bir mektup olacaktı ve kitap orada bitecekti ama yazdıkça değişti.

Bay ve Bayan X yazdığım hiçbir sonu istemediler. Yaşamayı bile istemediler. Onların kaderi buydu. Ölmek.

Kitap ilk halinden sonra o kadar değişti ki... En az 7 kez değiştirdim sonunu. Hepsinde de kalbim kırıldı. Kısacık 3 bölüm yayınladım burada.

Bu 3 bölüm 10 seneydi. Hatta daha fazla...

Ciddi ciddi ağlıyorum. Onlar bir kayıp yaşamalıydı. O kaybı yaşamadan ders çıkaramazlardı.

Finalde yazdığım o küçük kızın karla oynama sahnesinde aklımda gelen tek bir isim vardı: Eylül Lema Karakum.

Başka bir evrende belki de Eylül'ün bir ailesi, Bay ve Bayan X'in bir çocuğu vardır.

Bu kısa yolculukta benim yanımda olduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum. Ne desem bilemiyorum ama veda yazmadan bu kitabı bitiremezdim.

Onlar şu anda çok mutlu. Onlar şu anda başka bir evrendeler:) O başka evrende ihanet yok, yalan yok, acı yok. İkisi de çok mutlu. Üçü de çok mutlu...

Bu kitabı yazarken yanımda olan Esra'ya, çok sevip benim de sevmemi sağlayan MERVE'ye, beni eleştirip kendimi geliştirmemi sağlayan Lela'ya, tüm kitaplarımı tekrar tekrar okuyup hem sadık okuyucum hem de en iyi arkadaşlarımdan olan Efsun'a, aynı şekilde Luctus'u benden daha çok seven Hatice'ye, en önemlisi de bu kitabı okuyup beni anlamaya çalışan sizlere çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, umarım hep var olursunuz.

Yanımda olduğunuz her an için teşekkür ederim. Aşağıdaki hesaplardan bana ulaşabilirsiniz. Mutlu bir hayat diliyorum, hepiniz için. 💚

Twitter : @niksimiksiworld
İnstagram : @niksimiksiworld
Tiktok : @niksimiksiworld

Luctus #Tamamlandı (Kısa Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin