Harrymu se povedlo Caleba pořádně naštvat. Zjistil totiž, že celou tu dobu vařili mnoholičný lektvar, to by tolik nevadilo, ale naštvalo ho to, že mu nevěřil, když říkal, že s těmi útoky na studenty Draco nemá nic společného.
Kvůli těm třem trpěli všichni. Snape byl ještě víc protivný, zjistil že mu někdo krade zásoby.
Poslední dobou se Caleb Harrymu začínal vyhýbat. Harry sice Lockharta rád neměl, ale líbila se mu jeho sláva, chvílemi se Calebovi zdálo, že si tu slávu užívá a vyhledává, přesto teď spolu seděli na tribunách Fanfrpálového hřiště.
Mluvil hlavně Harry, jeho dvojče jen poslouchalo. Oba stále byli dost v nelibosti spousty studentů, díky soubojům co založil Lockhart.
,,Myslíš, že jsme to my?" Caleb se na bratra podíval pohledem zda to myslí vážně. ,,A nemyslíš, že bychom byly ve Zmijozelu oba dva? Logicky, Zmijozelův dědic. Dědic. Zmijozel." Protočil oči. ,,A navíc nemůže se vše špatné dít jenom nám dvěma."
,,Jenže proč v tom případě rozumím hadům?" ,,Na to ti odpovědět neumím, ale pořád věřím, že si nikomu neublížil."
Harry byl rád, že mu jeho bratr věří. Odfrkl si, když zahlédl dlouhé, ohnivé vlasy, Caleb se otočil stejným směrem. ,,Proč ti Evansová tak vadí?" Harry si zase odfrkl. ,,Proč asi, hraje si na něco co není, podívej jak se chová a proč pořád odchází?" Sledovali její kroky po rozkvetlé louce přímo k Hagridově hájence.
,,Mě se líbí, její hodiny jsou zajímavé konečně si to můžeme vyzkoušet a ví co dělá, myslím, že musí kouzlit perfektně. A taky nemá ráda Lockharta a netají se tím." S tím posledním musel Harry souhlasit.
,,Řekl bych, že kvůli tomu předtím založil ten klub, aby dokázal, že je lepší než ona. Neuspěl, jen přidělal problémy." Caleb mlčel a stále se díval k hájence. ,,Je zvláštní, přesto bych ji opravdu chtěl vidět bojovat."
Vydali se pomalu zpět do školy, Harrymu se tam moc nechtělo, všichni ho odsuzovali, Calebovi byly jiné koleje jedno a u nich v koleji ho spíš začali uctívat, než nenávidět.
Rozloučili se a každý si šel po svém, našel své kamarády jak sedí na kamenném zábradlí, ale byl by radši kdyby to neudělal a šel na pokoj.
,,Dívejte na tu mudlovskou šmejdku." Zasmála se Pansy a sledovala jak Hermiona s náručí knih jde po chodbě. ,,Pomůžeme jí, aby jí to spadlo?" Škodolibě se zasmál Blaise.
,,Nechte ji na pokoji, vždyť vám nic nedělá." Povzdechl si Caleb.
,,Ale no tak, je to mudla." Protestovala Pansy.
,,Já taky nejsem čistokrevný." Připomněl jí důrazně.
,,Ale ty si Potter, to je něco jiného je skoro povinnost se s tebou bavit." Smál se Blaise.
,,Bezva." Utrousil a zvedl se k odchodu.
,,Co mu je?" Nechala Pansy a sledovala jeho záda.
,,Asi mu ty hlasy jeho bratra lezou do hlavy." Navrhl. ,,Když si pohneme ještě Grangerovou stihneme."
Zvedli se a rychle se vidali po stopách Hermiony, aby ji co nejvíc uškodili, přišli pozdě, předběhl je Draco, stihli je jak se jí posmívá. ,,Budeš příští šmejdko, odpad jako ty, tady nemá co dělat." Hned se k němu přidali.
Uviděl Ginny jak sedí u jednoho ze stolů v knihovně a něco píše, šel blíž a zjistil, že to je nějaký deník, neptal se a sednul si naproti ní. Lekla se a rychle knihu zaklapla.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
FanfictionŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...