Olivia, 21 (ze is trouwens kleiner dan Robbie😅)
Olivia heeft al een tijdje een crush op Robbie, haar broer is Raoul en ze doet socialmedia en soms modellendingen als werk. Ze is goede vriendinnen met de andere meiden. Olivia woont nog bij haar ouders, maar wilt eigenlijk ergens anders gaan wonen. Ze heeft vroeger even met Milo en Koen in de klas gezeten en is goede vrienden met ze, Robbie kent ze ook al best lang, maar met Matthy praat ze niet zo vaak...
ROBBIE, 22
Robbie vindt Olivia al een tijdje leuk, hij heeft een zusje, Roxy, Robbie en Roxy gaan veel met elkaar om, en hebben een erg goeie band en zijn dus erg close samen. Hij doet gewoon youtube en socialmedia als werk. Zijn beste vrienden zijn de bankzitters en wat vrienden uit Eindhoven, Robbie woont in CDH (Casa Del Huts). Robbie doet ook voetbal bij vvacht op aardig hoog niveau.
RAOUL, 25
Raoul heeft een relatie met Lieke, zijn zusje is Olivia. Doet youtube en socialmedia als werk. Zijn beste vrienden zijn de bankzitters en woont in CDH.
LIEKE, 23
Lieke heeft een relatie met Raoul, ze speelt erg hoog niveau voetbal en verdient er ook geld mee. Ze is goede vriendinnen met de andere meiden en woont in CDH.
KOEN, 22
Koen is single, maar ziet het zusje van Rob, Roxy, wel zitten. Hij heeft een broertje, Bram, die ziet hij niet heel vaak. Koen doet youtube en socialmedia als werk. Zijn beste vrienden zijn de bankzitters en hij woont in CDH.
MILO, 21
Milo heeft een vriendin, Charlotte, en hij heeft een zusje Jiska, maar die spreekt hij niet echt meer. Hij doet youtube en socialmedia als werk. Hij is goede vrienden met de andere bankzitters en logeert vaak bij CDH, maar woont zelf in de buurt van CDH in een goedkoop appartementje.
MATTHY, 25
Matthy zijn ex-vriendin is een paar dagen geleden op hem vreemd gegaan, hij heeft het uitgemaakt, maar zit nu wel met veel verdriet. Hij doet youtube en socialmedia als werk. Hij is goede vrienden met de andere bankzitters en woont in CDH.
Hai mensen, ik kom weer even tot leven na een jaar ofzo, ik ben bezig met wat boeken, maar heb gewoon iedere keer geen zin en tijd om ze af te maken. Ik ga dit boek nu herschrijven en proberen ook wat hoofdstukjes erbij te schrijven, ik hoop dat ik in die tijd net al m'n lezers ben verloren :(