*קנדל*
השעה שתיים בלילה ואני ניל ואוליביה הלכנו למועדון. בעיקר כי שיעמם לנו ואוליביה רצתה לעצבן את אדם אחריי הריב שהיה להם, רק אלוהים יודע איך הם עדיין ביחד.
״יואוו בנות תיראו יש שם חד קרן מעופף״ צעקה אוליביה מבעד למוזיקה החזקה. ״אוקיי מספיק אלכוהול בישבילך״ אמרה ניל ולקחה לאוליביה את השתייה, ״בנות בואו נרקוד״ אמרתי, ולקחתי אותן לכיוון הרחבה.
״את חושבת שלאונרדו יכעס?״ שאלה אוליביה בקול קטן ״לא למה שהוא יכעס?״ אני רק נהנת לי עם החברות שלי לא מעבר.
״קנדל!״ צעקה נשמע בקולו של ״זה לאונרדו נכון?״ ניל שאלה,
״כן״ כן ,זה הקול של לאונרדו. אבל למה שהוא יכעס.״קנדל מה לעזעזל את עושה כאן״ קולו של לאונרדו נשמע מאחוריי, היסתובבתי וראיתי את לאונרדו כועס כמו שלא ראיתי אותו בחיים. ״מצילה חיות באפריקה״ עניתי תחת האשפעה של האלכוהול ״את באה איתי עכשיו״ אמר והרים אותי על כתפו.
״לאאא״ עניתי כשראיתי את אדם וג׳ון לוקחים את אוליביה וניל לרכבים. ״אבל עדיין לא שכבתי עם הגבר החמודדד״ אמרתי כשהאלכוהול השתלט עליי לגמריי ״עם מי?!״ שאל לאונרדו בקול המפחיד שלו ועצר את ההליכה.
״הגבר ששם״ אמרתי והצבעתי לכיונו. הרגשתי את גופו של לאונרדו מתקשח הוא אמר משהו באיטלקית למאבטח ויצא מהמועדון שאני עדיין עליו.
לאונרדו הכניס אותי למכונית והתחיל בנסיעה. לאחר כמה שניות הרגשתי את העייפות משתלטת עליי ולאט לאט נרדמתי לשינה עמוקה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היתעוררתי ולא ההיתי בחדר שלי,הייתי בחדר מפואר יותר גדול יותר החדר של לאונרדו אבל הוא לא היה בחדר שלו.
קמתי מהמיטה והרגשתי סחרחורת קלה, כנראה עדיין מאשפעה של האלכוהול עליי. יצאתי מהחדר והלכתי לכיוון המדרגות, ורק עכשיו שמתי לב כמה הבית הזה ענק.
סליחה, מעליב לקורא למקום הזה בית זאת פאקינג אחוזה.
ירדתי במדרגות והלכתי לכיוון המטבח. כשהתקרבתי יותר ויותר שמעתי את הקול של לאונרדו ועוד מישהו,לא בעצם לא מישהו מישהי.
״יודע מה לך לעזעזל״ אותו קול אמר ויצא מהמטבח. עיניה נתפסו עליי לרגע ואז חזרו להיות ממוקדות בדרכה למדרגות, ואז זה חילחל לתוכי.
זאת אחותו של לאונרדו, נסיכת הקרח. השמועות אומרות שהיא יותר קרה מהקאפו בכבודו ובעצמו.
״פאק!״ קולו של לאונרדו נשמע ולאחר מכן קול של זכוכית נשמע מכה את הרצפה. נכנסתי למטבח וראיתי כוס זכוכית מנופצת על הרצפה במטבח ואת הגב של לאונרדו.
״נסיכה למה את לא במיטה״ שאל לאונרדו ולאחר מכן הסתובב, ״איך-״ שאלתי אבל לאונרדו קטע אותי ״מזהה אותך״ אמר והתקרב אליי ״איך את מרגישה?״ שאל כשהצמיד אותי עליו.
״יותר טוב״ עניתי וניצמדתי עליו יותר מימה שצריך. ״נסיכה אל תתחילי דברים שאת לא תסיימי״ אמר לאונרדו, ואני ראיתי בזה כאתגר.
״מי אמר שאני לא מתכוונת לסיים״ אמרתי, ותוך פחות משנייה לאונרדו הרים אותי לאי שבמטבח. ״מה הסיכויים שהאשפעה של האלכוהול עדיין בתוכך״ שאל לאחר שהושיב אותי על האי.
״סיכוי גדול״ עניתי ותוך שניות חזרתי לרצפה ״את לא יודעת מה את עושה לי״ אמר וסגר אותי משני צדדי ״מה אני עושה לך״ שאלתי בקול מגרה.
״פאק ניהיה לי ביצים כחולות״ אמר וטרף את שפתיי. ״יותר מידי מידע״ עניתי כשהיתנתקנו מהנשיקה.
״בואי הכנתי לך ארוחת בוקר״ אמר ולקח את ידי,ואני צחקקתי ״זה אכיל?״ שאלתי וקיבלתי פרצוף ׳כועס׳ מלאונרדו. ״אופס״
אמרתי בקול שקט יותר אבל עדיין נשמע. ״כדאי שתתחילי לברוח״ אמר.קמתי מהכיסא והתחלתי לרוץ לכיוון החצר שהייתה ענקית. רצתי הכי מהר שיכולתי אבל כמובן שלאונרדו תפס אותי, נפלנו לרצפה כשהוא מעליי תופס בשתיי ידי כדי שלא התנגד.
חיברתי את שפתיינו לנשיקה וניצלתי את הרגע שלאונרדו השתלט על הנשיקה בישביל להפוך אותנו.
״ואוו את ערמומית״ אמר לאונרדו ונשק לשפתיי.
ובאותו הרגע הבנתי כמה אני בת מזל שיש לי את לאונרדו.
____________________
היושששש ביציזזז💋 אני בדיוק עכשיו רושמת עוד פרק במקום לישוןןן🥲
אזזז תגידו לי מה אתם חושבים על הפרקקק😋
פרק 18 יעלה ב10כוכביםםם✨
YOU ARE READING
you love me {1}
Romanceמשפחתו שולטת בכול נו יורק לא מפגין טיפה של פחד אבל הוא הפחד של רובם. רק תלמיד תיכון וכבר גורם לפחד, לאונרד אוילר השם שהרעיד את האדמה. ואז יש אותי :) קנדל לוניאו אבל המשפחה שלי קוראת לי קן, כן רק המשפחה בבית ספר הקודם שלי עברתי התעללות פיזית ונפשית...