Kötü Kâbus

61 1 1
                                    

Merhaba arkadaşlar adım Ege soyadım Deniz.16 yaşındayım ve Liseye gidiyorum.Bugün çok sevdiğimiz evimizden taşınıyoruz.Evimiz 3 oda 1 salon.Babam yüzünden İstanbuldan Fransaya taşınıyoruz.Fransaya daha önce hiç gitmedim ama yinede buradan taşınmak istemiyorum.Bugün babamın satın aldığı uçağa binip yola çıktık.Ben , Annem , Kız Kardeşim ve Babam. Bence orada güzel bir hayatım olacağını hiç sanmıyorum.Sonunda Fransaya vardık ve Arabamızla yola koyulduk.Yeni evimizi çok merak ediyordum.Sevindiğim tek bir konu vardı Kız kardeşim Elif ile aynı odada kalmıycaz.Kim isterki zaten??? Sonunda eve vardık.Gözlerime inanamadım.Evimiz koskocaman bildiğin şatoydu.Evimize girdik ve Kız kardeşim Elifle bana üstümüze bir irkilme geldi.Ev kapkaranlık , korkunç ve örümcek ağı ile sarılıydı. Tahtadan yerler ve korkunç tabloları gördüğüm zaman tuhaf oldum.Babamı ve bizi zor günler bekliyor.Babam bütün birikimlerini buraya harcıyacak herhalde.Ben eve bile göremedim. sayılamayacak kadar çok oda vardı.Bir adam odamızı gösterdikten sonra eşyalarımızı yerleştirmeye başladık.Yatma vakti gelmişti.Gece saat 04:30 ' da Elif hüngür hüngür ağlayarak yanıma geldi.Ne oldu diye sordum.
Elif:Yatağımda yatarken çok korkunç sesler geliyor , önümden beyaz beyaz şeyler geçiyor Abi bu gece yanında yatabilirmiyim ?
Ben:Aaa.Biliyordum bu evde birşeyler olduğunu biliyordum gel yanıma bu gecede böyle olsun uyu bakalım derken saat sabah 09:47 olmuştu ve Annenin kahvaltı hazır sesleri uğultuyla kulağımıza geldi.Sabah elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıya oturdum.Ve bu arada Kız Kardeşim Elif dün Anneme olanları anlattı.
Annem:Kızım hiç öyle şey olurmu?Hayalet diye birşey yoktur adı üstünde "HAYALET" diyerek kahvaltımıza devam ettik.
             Buldum Seni Kötü Canavar
    Öğlen olmuştu canım çok sıkılıyordu.Bende hayalet işini çözmeye koyuldum.Kız Kardeşim Elife haber vermedim çünkü bütün işi eline yüzüne bulaştırma çağından çok emindim.Tabi yalan söylemiyim bende korkuyorum HAYALETLERDEN.
Neyse işe koyulalım , eline bir el feneri aldım , Elifin odasına sessizce bir hopörlör bağladım.Kaybolursam Anneme haber verir herhalde ee buna kafası çalışır herhalde? 2 Kat aşağıda bir kapı gördüm onu açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi.İçerden uğultular geliyordu , tırstım. :-? Yerde bir anahtar gördüm ve açmayı denedim kapı açıldı.İçimden işte macera şimdi başlıyor diyerek sessizce içeri girdim.Ses çıkarmamaya özen gösterdim.Uzun bir koridor vardı.2 kapıya ayrılıyordu.Hangi yöne gideceğimi düşündüm ve 2. Kapıyı seçtim.Bir odaya girdim ve koltuk ile masa aynı anda yere düştü ve ben          " ANNEE" diye bağırarak odadan çıkmaya çalıştım.Bir anda kapı kapandı ve Kız kardeşim Elifin odasına kurduğum hopörlöre bağırdım.Elif şaşkın şaşkın etrafına bakınıp sesin nereden geldiğini öğrenmeye çalışıyordu.Sonunda Elif sesimi duydu ve benimle konuşmaya başladı.
Elif:Abi senmisin?
Ben :Evet Elif kurtar beni 2 kat aşağıdayım.2.kapı koş koş beni kurtar Anneme haber ver.
Elif:Tamam abicim Anneme haber veriyorum merak etme.
    Bende o arada çok korkuyorum. Fenerimin pili bitmek üzereydi.Orada bir bar dolabı gördüm.Hep boş içki Şişeleri vardı.Çektim " Çıktt" diye bir ses geldi ve korktum.Bir anda tablo düştü , bunlar birer kol' du.Diğer içki şişelerini'de çektim belki açılırdı ve bende buradan kurtulabilirdim.Sıra en son içki şişesine geldi çektim ve kapı açıldı inanamadım sonra geldiğim yoldan geri gittim.Korkumdan altına yaptım sanırım.İyiki Elifi getirmemişim çünkü başımın etini yerdi ve ağlamasından başım çatlardı.Neyse koşa koşa Annenin yanına gittim çok oda vardı.Sonunda mutfağı buldum ve Anneme sarıldım.Beni titrerken görmesi içini acıttı ne oldu diye sordu.Bende anlattım sonra Annem Babama anlattı ama Babam inanmadı.Neyse bugünüde atlattık.Akşam yatak odasında sesler duydum.Annemle Babamdan duydu.Babamın bana inanmadığından hiç şüphem yoktu artık.Evde konuşma sesleri geliyordu.Babamda inandı bana artık.Sabah oldu Babam,Ben,Elif,Annem  dün kaybolduğum yeri gösterdim.2 adam vardı konuşuyorlardı. Nasıl girdiler acaba? Bizde dinlemeye başladık adamları.Babam odanın içine baskın yaptı."HEYTT" diye odaya girdi Babam
Adamlar:Tamam tamam herşeyi anlatıcaz.Ben bu binanın ev sahibiyim.Bu evi bi adam sahte imza ve evraklar ile kendisine aldı ve size sattı o adamı asla bulamazsınız çünkü kaçtı.Babam şok oldu.Bu evden taşınmaya karar verdik , ben ve Elif çok mutlu olduk.Ve mutlu bir şekilde evden ayrıldık...

Kötü KâbusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin