Prolog

8 1 3
                                    

Valga pov

Jadłam właśnie kolacje z moimi rodzicami oraz bratem rzadko zdarza się że mój ojciec ma czas na wspólny posiłek z najbliższymi więc cieszyłam się z wspólnie spędzonych chwil z moimi bliskimi.

Lecz tego wieczoru jeszcze nie wiedziałam co czeka mnie już jutro.

                            **********

Była noc, za oknem mróz oraz ciemność lecz z pokoju moich rodziców słyszałam rozpaczone krzyki mojej matki.

Nie wiedziałam co sie dzieje, coś mnie sparaliżowało. Chwile później usłyszałam huk oraz zobaczyłam otwierające się drzwi mojego pokoju w których zobaczyłam mego ojca z szkłem w ręku, zaczał sie do mnie zbliżać a ja nie umiałam nawet ruszyć ręką.  Nastała ciemność.

                            **********

Zaczełam odzyskiwać przytomność zaczełam podnosić moje powieki lecz przez światło od razu je zamknęłam, w nogach czułam mokro a chłód czułam w całym ciele, po jakimš czasie zdałam sobie sprawe że mam nogi w małej rzece w sama znajduje się w lesie. Gdy przyzwyczaiłam się do światła przed sobą zobaczyłam dziewczynkę, wyglądała jakby miała jedynie 6 lat.

-Witaj Valga! - odezwała się dziewczynka skąd ona zna moje imie? Skąd ona wie kim ja jestem?

Nie wiedziałam że to właśnie ta dziewczynka pokaże mi prawdziwe życie, prawdziwy świat.

________________<3______________

Wiem krótko ale to dopiero prolog rozdziały będą dłuższe, nie mam konkretnych planów na rozwój akcji lecz jest to książka typu horror? Nie wiem jak to powiedzieć ( właściwie napisać )

Miłego dnia/nocy/wieczoru <3

i (dont) know worldOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz