hayatım çok gerginsin

53 8 2
                                    

Hyunjinin anlatımıyla

Çok gerginim.
Suan serginin olduğu salondaki odada üst başımı düzeltiyordum. Harika şimdi hazırım salondaki misafirlerle konuşmalıyım.

Odadan çıktığım gibi rasgele bir masaya ilerledim. Lan sıçtım yeonjun ile beomgyu'nun masası.

Hyunjin:"hoş geldiniz canım arkadaşla-"

Yeonjun:"kes be düğünümüze gelmedin zaten,böyle arkadaş mı olur ya insan bi arar sorar der nasılsın yeonjuncuğum soobin kocan nasıl hal hatır sorar.
Der çocuğunuz oldu mu ev işleri nasıl iyi anlaşıyomusunuz arar der ki bak benim sevgilim oldu der ki-"

Soobin:"aşkm çok gerginsin sanki biraz abartmadın mı"

Yeonjun:"ne alaka soobin çıldırtma adamaı bak hyunjin gördün mü kocamla aramı bozdun bak yarın boşancaz senin yüzünden kavga ettik sen beni arasaydın deseydin ki-"

Soobin:"aa papatya çayı var mı hyunjin"

Hyunjin:"ne diyo-"

Yeonjun:"neee papatya çayı mı"

Soobin:"aa yokmuş yok"

Felix:"hyunjin"

Hyunjin:"bebeğim hoş geldin"

Yeonjun:"nee senin sevgilin mi oldu ya sen dana mısın insan bi arar der ki benim sevgilim var der ki-"

Felix:"ya şey biz daha geçen günlerde sevgili olduk zaten yani oda çok yoğundu söyleyemezdi zaten"

Yeonjin:"sevgilin hiç sana benzemiyo,ay sen çok tatlı bişeysin"

Hyunjin:"çünkü benim sevgilim ve her neyse biz diğer masalara gidelim"

Soobin:"görüşürüz"

Felix:"eğelencenize bakın"

Hyunjin ile beş altı tane masa gezdikten sonra konuşmasını yaptı ve en sonunda eve gittik.

Hyunjin:"yorgunluktan öldüm bittim hemen uyucam"

Felix:"sen git uyu ben gelirim sonra"

Hyunjin:"hayır gitmicem"

Felix:"ya hyunjin git uyu gelicem diyorum sana"

Hyunjin:"hayır sen gelmeden gitmiycem"

Felix:"off tamam yürü koca bebek"

Üstümü değiştirip yatağa uzandım

Felix:"ay yağmur yağıyo"

Hyunjin:"sen yağmurdan korkuyor musun sevgilim"

Felix:"evet özellikle gök gürültüsünden her yağmur yağdığında anneme sarılarak yatardım,yani şey sanada sarılabili-" daha cümlesini bitirmeden sarıldım ona onun korkması yada üzülmesi istiyeceğim en son şey idi

Hyunjin:"sormana bile gerek yok bebeğim hadi nasıl rahat hissedecemsen öyle uyuyalım"

Bana daha çok sokuldu ve yanağımı öpüp gözlerini kapadı ve uykuya daldı. Bende hem yağmurun huzur verici sesiyle hemde sevdiğimin kokusuyla uyuya kaldım.
___

Hyunjinin anlatımıyla

Sabah uykumu bölen şey telefon aramasıydı

Felix:"hyunjin aç şu telefonu amk yeter"

Telefonu elime alıp kimin aradığına baktım.

"'Sakın açma' adlı kişiden 10 aramanız var"

Pardon Ne Gecesi| HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin