•49•

682 42 101
                                    

Pov. Polska
Już 23 grudnia. Wraz z Niemcem stroiliśmy właśnie choinkę którą starszy przywiózł dziś rano. Już czułem tą magię świąt.

-[Niemcy] Skarbie podasz mi bombki?

-[Polska] Pewnie.

W tle grało radio a w nim świąteczne piosenki. Czekałem tylko na telefon od któregoś z moich braci ile czego mam przygotować. Choinka była już gotowa, brakowało jej tylko jednego elementu, gwiazdy.

-[Niemcy] Chcesz założyć gwiazdę?-uśmiechnął się.

-[Polska] To trochę wysoko.

-[Niemcy] Podniosę cie. Chodź.

Wziąłem gwiazdę po czym Niemcy podsadził mnie do góry, teraz choinka była już gotowa.

-[Niemcy] I jak ci się podoba?

-[Polska] Jest piękna.-uśmiechnąłem się czule po czym wtuliłem się w ciało starszego.

Staliśmy tak wtuleni w siebie kołysząc się lekko w rytm piosenki.

Pov. Węgry
Siedzieliśmy z Austrią w kuchni w czasie gdy przygotowywałem bejgli na święta.(taki ala makowiec).

-[Austria] Ej a co jakby nasze rodziny spędziły święta razem? No wiesz, że zamiast jechać dwa razy na święta to można raz? I do tego to by sprawiło że nasze rodziny się bardziej poznają..

-[Węgry] To nie jest taki zły pomysł, ale wątpię aby Litwa się zgodził, on ledwo trawi że ty i Niemcy jesteście z niemieckiej rodziny..

-[Austria] Zawsze można spróbować.-uśmiechnął się.

-[Węgry] Dobrze, zadzwonię do niego.

Wyciągnąłem telefon i wybrałem numer do Litwy, jestem w 101% pewien że się nie zgodzi na takie coś.. po chwili odebrał.

~[Litwa] Cześć Węgry, co tam?

-[Węgry] Bo wiesz, mamy taki pomysł że może nasza rodzina i niemiecka rodzina spędza święta z nami..?

~[Litwa] Co? Chcesz abym siedział przy jednym stole z Rzeszą?

-[Węgry] Wiesz.. to pomogłoby nam się lepiej poznać..

~[Litwa] Nie wiem co o tym myśleć.

-[Węgry] No weź, to tylko jeden wieczór..

Słyszałem głośne westchnienie po drugiej stronie telefonu.

~[Litwa] Dobrze to ile dodatkowych miejsc mam przygotować?

-[Węgry] Tylko dwa, No i dla zbłąkanego wędrowca.

~[Litwa] Dobrze da się zrobić.-zaśmiał się cicho.-W końcu są święta.

-[Węgry] Dziękuję Litwa.

Rozłączyłem się po czym odłożyłem telefon na stolik.

-[Węgry] Udało się.-uśmiechnąłem się.

-[Austria] Powiedziałeś że tylko dwa? Bo Szwajcaria nie będzie mógł przyjechać.

-[Węgry] Tak powiedziałem dwa.

-[Austria] Teraz tylko powiedzieć to mojemu ojcu.. Albo zadzwonię do niemca i to niech on mu mówi.

Austriak wziął swój telefon po czym wyszedł z kuchni.

Pov. Austria
Wybrałem numer do niemca po czym do niego zadzwoniłem. Odebrał po krótkiej chwili.

~[Niemcy] Halo?

~Doktorek~GerPolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz