Prológ

8 1 4
                                    

,,Prisahala som si, že sa tej nenásytnosti zbavím ale ako náhle ťa mám blízko pri sebe, tak ti nedokážem odolať a dostávam sa do toho čoraz viac."
________________________________

" ________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

________________________________

,, Nemožno milovať a byť nemilovaný. Naopak je možné nemilovať a byť milovaný " (vlastné)

________________________________

Zobudila som sa niekedy nad ránom a hľadala ťa. Avšak ty si tu dnes nebol. Prečo si tu vlastne nebol? Zabudla som... Pohádali sme sa a ty si odišiel preč bez slova. Bez jediného vysvetlenia. Nepovedal si ani len kam ideš a kedy sa vrátiš. Mala som o teba strach. Strach až taký veľký, že som nemohla dýchať. Zmocnila sa ma slabosť. Plakala som a snažila sa dýchať. Hlboké nádychy však nepomáhali. Bežala som von. Otvorila som dvere a ako náhle som bola von z domu padla som na kolená. Klesla som k zemi, pretože sa mi zatočila hlava a zahmlievalo sa mi pred očami. Moje telo bolo v šoku a až po niekoľkých dlhých minútach sa začalo upokojovať a napokon aj triaška prestala. Konečne som mohla normálne dýchať. ,,Veríš tomu? To všetko len kvôli strachu. Strachu o teba. Že sa nevrátiš späť a ja zostanem znova sama..." Kvôli čomu sme sa vlastne pohádali? Už si to nepamätám..

__________________________________

,, Venované mne najdrahšiemu človeku. Ďakujem za všetko, čo pre mňa robíš."
Tom03rr

NenásytnýWhere stories live. Discover now