İLK GÜN

49 8 2
                                    

merhaba ben ebru adsadfs ilk defa hikaye yazıyorum eed saçma gelebilir ama denicem neyse inş seversiniz by agfwdgf <3

**************************************************************************************************************************************************************

Evet, yine lanet olası bir Pazartesi günü uyanmıştım yarı yıl tatili yeni bitmişti ve yine annem babam işleriyle uğraşıyorlardı bu arada ben Ashley 18 yaşıma yeni girdim ailem ile Londra'da oturuyoruz ailemin işi Türkiye'de ilerlemediği için 6 sene önce Londra'ya taşınmak zorunda kalmıştık bu iyiydi ayrıca şanslı bir taraftı burası sayesinde büsürrü ünlüyle tanıştım mesela One Direction gibi bunun yanında herzaman resim çizerim ve ses alştırmaları yaparım büyük bir sanatçı olma hayalim vardı fakat geç olduğunu düşünmeye başlıyorum neyse okulun ilk günü geç kalmamak gerek. Banyoya girdim ihtiyaçlarımı giderdim ve şimdi gardırobumda kıyafet arıyordum gözüme penye siyah bir t-shirt ve altına siyah bir etek çarptı önemsemeden giydim makyajımı az bir şekilde sürüp çıkıyordumki annem '' Ashley kahvaltını yapmadan gidemezsin'' dedi gözlerimi devirdim ve sofraya oturdum acelecesine 2 ekmek yiyip ben çıkıyorum diyerek aileme söyledim ve koşarak aşağı indim arabamı açtım ve okulun yolunu tuttum. Okula geldim arabamı gölge altına parkettikten sonra okula girdim girdiğimde herkes bir yerde toplanmışlardı ilk başta ne olduğunu çok merak etmiştim ve en yakın arkadaşım emily'e sordum okula ünlü bir çocuk geldini söyledi hangisi dediğimde sanırım adı Cameron dedi tanıyordum fakat fazla tınlamadım şarkılrını bile bilmiyordum zil çalmıştı 12 kişilik sınıfta herkes içeri girdi yine aynı kişiler idi güne sevdiğim dersten başlamak isterdim tabii ama ne yazıki en nefret ettiğim ders matematik vardı uykulu gözlerle sadece tahtaya bakıyordum ve 2 saat ders böyle geçip gitmişti. Sınıftan çıktığımda ise yine aynı kalabalık Cameron'un üzerine toplanmışlardı okul müdürü hiç rahatsız değil mi? Dışarı çıkmıştım elime gelen bir kolla irkildim tabiiki Cameron hayranlarından kaçarken koluma çapmıştı arkasını dönüp hızlıca özür diledi diledikten sonra arkasına dönüp yine baktı ve sonra bidaha kaşlarımı çatarak şaşırmış biçimde baktım okulun bankına oturup Emily'i bekledim tam oturuyordum Emily'nin okuldan çıkışını gördüm arabayı açtım ve gelmesini bekledim Emily koşaak yanıma geldi hiçbişi demeden yana oturdu bu arada Emily benim küçüklük arkadaşım bu yüzden çok iyiyiz yarım saat yol gittikten sonra Emily'i evine bıraktım sonrasında evimin yolunu tuttum dönüşte o kadar trafik vardıki çok zorlanmıştım kırmızı ışıkta dururken telefonuma mesaj geldi bilinmeyen bir numara beni arıyordu bende açmıyordum ama yeşil ışık yanına kadar neredeyse 10 kere aradı yinede açmadım bu trafikte eve gidene kadar canım çıkmıştı eve geldiğimde ise annem hemen yanıma geldi bu kadar saatir neden gelmedin diye sorguya çekti Emily'i bıraktığımı ve trafiğin yoğun olduğunu söyledim tabiiki itiraz etmedi içeri girdiğimde salonda oturan babama selam verdim doğru odama çıktım pijamalarımı giydim yatağıma yatıyordumki o numara yine aradı inadına açmıyordum arkasından Emily beni aradı ve yarın okul çıkışı Cameron'un evinde parti olduğunu bunu kaçırmak istemediğini söyledi kıramamadım istemsizce tabii ki gideriz dedim sonuçta yakın arkadaşım ve kaçırmak istemiyor tabiki bende istiyordum yakışıklı çocuk tabii ama kendimi sevdirmek istemiyorum gardırobumu açtığımda annemin geçen sene aldığı balo kıyafetini giymeye karar verdim çok sevdiğim bir elbise onu çıkarıp masamın üzerine koydum sonra yatağıma zıpladım müzik dinlemek için telefonumu açtım ve 317 müzik arasından bir tanesini seçtim dinlerken uykuya dalmışım ben uyurken annem odama girip beni akşam yemeği için uyandırdı çok zorlanmıştım ama kalktım kalktığım gibi telefonum yine çalmaya başladı annem telefona göz gezdirip aç istersen dedi bende itiraz edemedim açtım arayan tahmin etmiceğim bir şekilde CAMERON'DU alo diyerek sordum bana yarınki partime davetlisin diyerek kısık bir sesle söyleditabii diyerek yüzüne kapadım anneme baktım ve olayı açıkladım annem tepki vermedi aşağı indim yemekler hazırdı annem yine en sevdiğim yemeklerden birini yaptı çok müthişti yemeğe daldım tabii iyi yanıda zayıf olmam doyduktan sonra elinize sağlık deyip kalktım sofradan ve yukarı odama çıktım ve o an kapı çaldı annem kapıyı açtığını gördüm ve Emily'nin geldiğinide gördüm yanıma gelmesi için kafamla işaret ettim koşarak yanıma geldi olayı anlatmaya başladım ağzı açık bir şekilde beni dinledi cidden bu çocuğu neden çok seviyorlar? Emily'e neden geldiğini sordum ve cevap benim için aynıydı Emily'nin babası yine o lanet olası şeyleri içip evde sızıyordu sızmazsa kavga çıkarıyordu bunun yüzünden 1 ayda yüzlerce kez ceza yedi tek değişk nokta bu sefer Emily'e bişi yapmamıştı kendiliğimzden sohbete dalmışız annem kapıyı çalarak odaya girdi v bize atıştırmalık bir şeyler getirdi bizde tabi yemeye başladık yedikten sonra Emily'nin uykusu gelmişti ve yarın için cidden çok heyecnlı gözüküyordu bende onu bekletmeden uyuya kalmışız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEĞİŞMEYEN BAŞARI/365Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin