Merhaba ben jinjin buraya yeni taşındık yarın yeni okuluma gideceğim akşam oldu heycanlıydım akşam yemeğini yedim ve uyumaya gittim sabah oldu uyandım üstümü giydim aşağıya indim kahvaltımı yaptım okula gitmek için dışarı çıktım yürümeye başladım sonuda okula vardım okulun içine girdim okulun içinde tuhaf tuhaf kişiler var müdürün odasına gittim müdür sınıfımı gösterdi oğlum sınıfın burası 12/B sınıfı dedi içeri girdim bi sıraya oturdum ders başladı dersimiz biyoloji öğretmen içeri girdi masasına oturdu çocuğum sen okula yeni gelen kişisin dedi
bende evet hocam dedim hoca tam derse başlıycaktıki koridordan çığlık sesi geldi çığlık şöyleydi imdat yardım edin hoca ne oldunu öğrenip geliyorum dedi.
Öğretmen koridora çıktı bende wc ye gitmek için dışarı çıktım tam osırada hocayı gördüm hocanı elinde bıçak vardı hoca koridorun sonunda bi oda vardı oraya girdi bende kapının penceresinden içeri baktım içerde bi kız vardı hoca hemen önündeydi hoca kıza bağırıyodu bende hemen seskaydına almaya başladım.
Kıza şöyle diyodu birdaha sösümden çıkarsan seni öldürüm dedi kız elinden kurtuldu hemen kapıya yöneldi kapı açıldı ben hemen kızın kolunu tutum hemen okulun çatı katına çıktık.
Kıza sordum neden hoca sana bıçak çekti bu hoca kız çocukların kaçırıp öldürüyo sıra bende hocanın yardımcısı jesika öğretmen kendisi bir canavar gibi hocanın nezaman canavara dönüşüceği beli olmaz en fazlada sinrliyken dönüşür dedim bi ses geldi hemen saklandık kapı açılıve jesika öğretmen canavar dönüşmü tü tam giderken kutulardan biri düştü hoca kutuların yanına geldi bizi bulmuştu biz tekradan koşmaya başladık.
Tam giderken biyoloji öğretmeni elinde bıçakla bize koşmaya başladı ben hem kızı aldım bizim sınıfa girdim kız la oturduk kız ismimi sordu bende dedim ben jinjin yasen bende mine bana açık açık anlat bu hocalar neden böyle anlatmaya başladı maria bu okula gelen hocalar lanet li oluyo bunun sebebi öğretmenler odası oraya giren kişiler lanetleniyo tam osırada kapı çaldı...