"Güzelim benim!" Mert Hakan sıkıca bana sarıldığında ben de ona aynı şekilde karşılık vermiştim.
Saçlarıma öpücükler konduruyordu.
"Orospu çocuğu!" Mert Hakan, sinirini çıkaramamıştı henüz.
Murat abiyle - babam olduğunu yeni öğrendiğim o adamla- sessizce gelmiştik eve.
"Sakin ol, iyiyim ben." Gözlerinin dolduğunu görmüştüm. Kendini boynuma gömdüğünde ağladığını kimsenin görmesini istemediğini fark etmiştim. Ondan ayırmamıştım bedenimi. Sakinleştiğinde diğerleriyle de sarıldım.
"Sana bir şey yaptı mı?" Bileklerime baktım, morarmışlardı.
"Neden böyle bir şey yapmış o it?" Gözlerinden alev çıkan sevgilime baktım.
"Abimmiş." Söylediğim şeyle herkes şaşkınlıkla bakıyordu bana. Murat abi, kafasını öne eğmişti.
"Özür dilerim." Murat abinin dediğiyle konuşmak istemediğimi belirttim.
"Kızım özür dilerim!" kafamı iki yana salladım.
"İstemiyorum seni anladın mı? Benim hayatımda bi' baba figürüne ihtiyacım yok." Herkes şaşkınlıkla bakmaya devam ediyordu.
"Yoksa Seda..." Seçkin ablanın gözleri doluyordu.
"Beni aldattığın o kadın mı?" Sırlar bir bir dökülüyordu.
"Seçkin özür dilerim!" Murat abinin favori sözü olmuştu anlaşılan.
Gözde dolu gözleriyle bakıyordu bana. Sarılmak istedim, yapamadım.
O benim yapamadığımı yapıp bana sıkıca sarıldı. Seçkin ablayla göz göze geldiğimizde gözlerinde asla bana karşı nefret ya da kırgınlık yoktu. Bana sımsıkı sarılmıştı o da. Kulağıma fısıldamıştı sarılma esnasında.
"Senin hiçbir suçun yok." Dolu gözlerimle ona bakmıştım.
Destek verirmişçesine omzumu sıvazladı.
-
Nil: Aptal!
Nil: Bize neden haber vermiyorlar?
Deniz: Teşekkür ederim Nil.
Deniz: İyiyim sen nasılsın?
Nil: İyi falan değilim.
Nil: Kardeşinim ben senin.
Nil: Ne demek Nil'e söylemeyin.
Deniz: Üzülmeni istemedim Nil.
Nil: Sen üzüldüğünde yanında olamayacaksam ne anlamı var kardeşliğin?
Deniz: Çınar nasıl?
Nil: O da bizim gibi.
Nil: Aptal sarışın diyor sana.
Deniz: O zaman gayet iyi :)
Nil: Aptal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia || Mert Hakan Yandaş
Fanfiction"Biliyor musun Querencia, İnsanın kendini en güvende, güçlü ve rahat hissettiği, kendi olabildiği, yuvası gibi gördüğü yer demekmiş." Gözlerinin içine baktığımda bu açıklamama karşı gülümsemişti. "Senin yanındayken kendim gibi olduğumu hissediyorum...