Už se tu asi nedokážou rodiče Česka a ostatních takže je tu už neuvidíte ale nevím to přesně
*pohled Česka*
Druhý den ráno mě pustili z nemocnice. Když sem viděl z nemocnice rovnou sem šel domů a doufal že na nikoho nenarazím. Došel jsem domů a šel si lehnout do mě postele bylo kolem 8h ráno a je úterý takže jsou v práci.
Celý den sem se nudil a nevěděl co dělat a rozhodl sem se že půjdu do parku. Vzal jsme si hnědé kalhoty které byly volně a černé tílko. Ještě boty s vakem kam sem si dal mobil peněženku a šel ven. Cesta mi trvala 5min takže žádná dálky přišel jsme k fontáně kde byly lavičky a sedl si. Strávil sem tam asi půl hodiny a šel si dát zmrzku do blízké kavárny. Se zmrzlinou sem šel domů k tomu byly 3h odpoledne takže všichni končí. Cestou jsem potkal ségru takže zas mi říkala úplně nudné příběhy dorazil jsme domů a sedl si k telce. Po asi půl hodině mi zavolal Amík abych k němu šel že si něco zahrajem a tak sem řekl že přidu.
*V 10h večer*
🇺🇸: Hele Česko neměl bys už jít je deset.🇨🇿: To už je tolik.
🇺🇸Yes.
🇨🇿: Tak já půjdu.
U dveří Amíka domu sem se rozloučil a šel domů. Cesta nebyla dlouhá takže do pár min sem být u u mně. Přišel jsme domů a skočil si ještě do vany a rovnou do postele.
*Ráno*
Vstal jsem a dnes sem měl zas volno takže den nebyl zvláštní.
( Já fakt nevím co mám psát 😭 )
A už byl večer a já si všiml toho papírku a znovu si ho přečetl. No a rozhodl se tam jít.
Vyšel jsme z domu a utíkám jsme ke svahu protože sem nestihla jak nečekané. Přišla jsem tam a nikoho jsem neviděl sedl jsem si na trávu a čekal uběhla asi půl hodina a já uslyšel kroky. Kroky se čím dál přibližovaly a nechtěl jsem se otočit protože jsme měl husí kůži. Přišel ke mně a chtěl mně za rameno.
???: Si to ty čeký?
Ten hlas mi někoho připomínal ale nevěděl jsem koho.
🇨🇿: J-jo.
Sedl si ke mně a díval se se mnou na oblohu neviděl jsme mu do tváře protože měl kapuci a byl celej v černým. Divil jsem se ale nic sem neříkal. Začal jsme být ospalý a tak sem usl na jeho rameni.
*Pohled ???*
Byl jsem s ním na svahu a byl jsme mega šťastnej že s ním můžu být. Konečně jsme zas po dlouhý době s ním a už bude jen na pořad můj a můj a můj haha já sem fakt blázen. Seděli jsme tam nějakou dobu ale Česko mi usl na rameni byl tak rostomilý. Patrně jsme ho vzal a položil ke stromu a odešel plus sem na něj dal ještě mojí mikinu aby mu nebyla zima. Přišel jsme domů a šel spát.
ČTEŠ
Vrah v srdci countryhumans (Dokončeno)
FantasyObrázek není můj je z pinterestu takže v této knížce bude: czechia x serbia a to je vše co vím protože ji nemám promyšlenou + se mi nelíbí ta první knížka kde sem tento ship udělala a proto dělám tuhle. Omlouvám se kdyby tam byly nějaké chyby jo...