Вінсент 31 рік
Невже моє жабеня знає відповідь на питання, яке не давало мені спати останні 11 років.
Але її перебиває один із моїх братів, а саме Рімо.
- Вінсент, біда. Підірвали правий берег, а ще викрали корабель зі зброєю - швидко промовляє той
- Хто? - грубо запитую я
- "Каморра" - відповідь, яка злить мене ще більше
- Я їду до неї, вже - повідомляю я і іду до машини, навіть, не слідкуючи чи пішла за мною дівчина
***
Не передягнувшись я приїхав туди, де зараз стане на одну особу менше. Я спеціально не повідомляв, що їду.
Хай знає сучка, що зі мною ігри погані
На диво, ворота нам відчинили, тому наша машина легко проїхала подвір'я та зупинилась біля фонтану. Коли я був підлітком батько час від часу возив мене сюди, щоб познайомити з, на той час, найкращим другом та союзником - Домініко В'єрі ( який також був чоловіком тієї самої Леонори В'єрі)Виходячи з машини, поправляю чорний костюм та перевіряю сховані в кобурі пістолети. Рівними та впевненими кроками заходжу в середину, обминаючи до зубів озброєних солдатів. Це ще раз показує, що перед цією жінкою всі чоловіки падають до ніг, але хай не думає, що я зроблю те саме. Ні. Я сам заставлю її повзати піді мною та приносити вибачення за все, що вона скоїла. Чи допоможе це моїм людям? Ні. Чи я збоченець? Однозначно.
Рімо тільки вийшов із машини та одразу прибіг до мене.
«Вірна собачка» - пронеслось у мене в голові
- Вінсент, прошу тільки без фанатизму. Як Дон до Донни. Без...- але я його перебиваю
- Рімо, я не маленький хлопчик. Я -Дон, тому, будь ласка, стулися! - грубий наказ. Що поробиш? Зараз такий час.
Після моєї фрази він мовчки, опустив голову, не бажаючи продовжити спір. Але я не зважаю на нього, в мої голові зараз стільки огидних фраз для цієї йобаної В'єрі, що важко порахувати.
Коли ми заходимо в гостьову нас зустрічає Оттавіо зі своєю сестрою Вітторією, які мило спілкувалися, попиваючи чай на дивані
- Де вона? - мало не випльовуючи ці слова, кажу
Обоє по-дурному дивляться на мене, а потім я чую за свою спиною стук каблуків, дуже-дуже близько
ВИ ЧИТАЄТЕ
Леді холодних куль (Стара Версія)
Romance1 книга з циклу "Монархічна Мафія" СТАРА ВЕРСІЯ ! Дві сім'ї ворогують зі старих часів. Клани сицилійською мафії, що ніяк не можуть порозумітися. Вона - племінниця Дона та шанована вбивця. Він - Консильєрі Дона, який не роздумуючи натисне на курок...