ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏs ᴅᴏʀᴀᴅᴏs sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴇɴ ᴜɴᴀ ʙᴀɴᴅᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴘᴀʀǫᴜᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴛ ᴘᴇᴅɪᴅᴏ ʀᴇᴜɴɪʀsᴇ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ.
ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ, ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴ ᴄᴇɴᴛʀᴀᴅᴏ ᴇɴ sᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ᴅɪᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ʏᴀ ʜᴀʙɪᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴏ.
ᴇʟ ᴀᴢᴀʙᴀᴄʜᴇ sᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ʏ sᴜsᴘɪʀᴏ.
-ᴜʜ? ¡ɢʜᴀ! ᴄʀᴀɪɢ ᴍᴇ ᴀsᴜsᴛᴀsᴛᴇ - ʀᴇɢᴀɴ̃ᴏ ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ ᴀʟ ᴀᴢᴀʙᴀᴄʜᴇ.
-ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ... - ᴅɪᴊᴏ ᴄᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ, sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀᴘᴀɢᴀᴅᴀ ʏ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴍᴏsᴛʀᴀʙᴀ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄɪᴏɴ ʏ ɴᴇʀᴠɪᴏs.
ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ ᴀʟ ɴᴏᴛᴀʀ ᴇsᴏ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴀ sᴜ ɴᴏᴠɪᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ.
-ᴏ-ᴏʏᴇ ᴄʀᴀɪɢ ¿ǫᴜᴇ ᴛ-ᴛᴇ sᴜᴄᴇᴅᴇ? -
ᴄʀᴀɪɢ sᴏʟᴏ sᴜsᴘɪʀᴏ ʏ ᴅɪᴊᴏ.
-ᴛᴡᴇᴇᴋ...ᴅᴇʙᴇᴍᴏs ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ-ᴅɪᴊᴏ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ sᴇᴄᴏ.
ᴇʟ ᴘᴏʙʀᴇ ʀᴜʙɪᴏ ɴᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴀ ᴇʟ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴇsᴀ ᴅᴇᴄɪsɪᴏɴ ᴘᴇʀᴏ.
-ᴘ-ᴘᴏʀǫᴜᴇ?-
-ᴍᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴇ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴍᴀs, ʏ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴᴛɪɢᴏ ʏ ᴅᴀɴ̃ᴀʀᴛᴇ sɪ ᴍᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴇ ᴅᴇ ᴏᴛʀᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ-
ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙᴏᴏ̨ᴜɪᴀʙɪᴇʀᴛᴏ ʏ ¿ǫᴜɪᴇɴ ɴᴏ ʟᴏ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ? sɪ sᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴ ᴄᴏɴ ᴄʀᴀɪɢ ʏᴀ ᴇʀᴀ ᴅᴇ 3 ᴀɴ̃ᴏs ʏ ᴍᴇᴅɪᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ᴜɴᴀ ᴇᴠᴇɴᴛ, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴘᴀʀᴏ ᴠɪᴏ ᴀ sᴜ ᴇx, ᴅɪᴊᴏ ᴀᴅɪᴏs ʏ sᴇ ғᴜᴇ.
ᴄʀᴀɪɢ sᴏʟᴏ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴀʜɪ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀ ᴀ ᴅᴏʟʟᴀʀ ᴜɴᴀs ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴇʟ ɴᴏ ʟᴏ ǫᴜɪᴇʀᴀ ᴅᴇᴄɪʀ ᴀᴜɴ sᴇɴᴛɪᴀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ʀᴜʙɪᴏ, ɴᴏ ᴜɴ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ ᴍᴜʏ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ ᴀsɪ sᴇɴᴛɪᴀ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ...
⚠️ 6 ᴍᴇsᴇs ᴅᴇsᴘᴜᴇs ⚠️
ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴀᴢᴀʙᴀᴄʜᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ᴇɴ ᴜɴ ᴘᴀʀǫᴜᴇ ᴄᴏɴ sᴜ ᴀᴄᴛᴜᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴ ᴛʀᴀɴsᴛᴏʀɴᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴅᴇᴄir ɢʀᴏᴄᴇʀɪᴀs ɪɴᴠᴏʟᴜɴᴛᴀʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ʏ ᴇsᴛᴇ ᴄʜɪᴄᴏ ᴇs ᴛʜᴏᴍᴀs.
ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ ᴇʀᴀ ᴜɴ ʀᴜʙɪᴏ ᴄᴏɴ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴅᴇ ᴘʀᴏɴᴜɴᴄɪᴀᴄɪᴏɴ , ᴛʜᴏᴍᴀs ʏ ᴄʀᴀɪɢ ʜᴀʙɪᴀɴ ɪɴɪᴄɪᴀᴅᴏ sᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ 2 ᴍᴇsᴇsᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀ sᴀʟɪᴇɴᴅᴏ.
ᴘᴇʀᴏ ᴛʜᴏᴍᴀs sᴇɴᴛɪᴀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏʀ ᴄʀᴀɪɢ ʏ ɴᴏ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴀᴍᴏʀ ᴇʀᴀ ᴘᴇɴᴀ,ᴇʟ sᴏʟᴏ ᴀᴄᴇᴘᴛᴏ sᴇᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ɴᴏ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴇʟ, sɪ ɴᴏ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴀʟ ɴᴏᴛᴀʀ ʟᴏ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄʀᴀɪɢ ᴘᴏʀ ᴇʟ sɪɴᴛɪᴏ ᴍᴜᴄʜᴀ ᴘʀᴇsɪᴏɴ, ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴄʀᴀɪɢ sᴇ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴜʙʟɪᴄᴏ ʏ ᴄᴏɴ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ɢᴇɴᴛᴇ.