Küçüklüğümden beri gezegenlere, burçlara ve ilahi güçlere olan inancımın etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum. Ama asıl olay 2020 yılın da başladı. Çok daraldığım, çıkış yolu aradığım bir dönem de ne yapacağımı bilemezken karşıma çok sevdiğim ve hala daha sıkı takip ettiğim bir astroloğun çıkmasıyla yolculuğum başladı. Onun sayesinde içim de çözemediğim olayları çözmeye başladım. Tarot yanımın olduğunu, melek sayılarını, içsel yolculuğumun çoktan başladığını ve dahasını onunla keşfettim. Ve keşfederek de ilerliyorum. Hala daha yolun başındayım ve bilmediğim çok şey var ama öğrenerek, deneyim kazanarak ilerlemek daha yararlı oluyor. Bu deneyimler de genel de hayatımda yaşadığım olaylarla ilgili oluyor. Bir olay yaşadığım da her zaman ''Neden böyle bir şey yaşadım?'' diye sorgularım önce. Sonrasında karma, öğrenilmesi gereken dersler olarak nitelendirip yoluma devam ederim. Ama Evren'in beni çok güzel yanıltışı da var; bir olay yaşadıktan ve düşüncelerim o olay, kişi, kurum vs. ile ilgili netleştiğimde aynı olayı ya farklı şekilde ya da aynı şekilde karşıma tekrar çıkartıyor. Amacı dersimi alıp almadığımı denemek, farkındayım. Ve tabii ki ben tekrar denemek istiyorum, yanılıyorum. Yani kısaca ''Siz öğrenene kadar ders devam eder.''
TAROT BAKMAYA NASIL BAŞLADIM?
Yine yukarıda bahsettiğim zamanlar da ruhsal uyanışımın başladığını düşündüğüm bir dönemde karşıma Tarot ile ilgili çok sık videolar çıkıyordu. Genel olarak insanlar o videolar da kendisi için ne anlatılıyorsa onu dinler ve baktırmayı sever. Ama benim içime çok yoğun bir şekilde her tarotla ilgili bir şeyle karşılaştığım da ''Benim tarot kartlarım olmalı, Tarot kartları almalıyım, Tarot bakmalıyım...'' gibi düşünceler ve istekler geliyordu. Ve küçük bir araştırma yapıp kendime kart sipariş ettim. Öylelikle de tarot yolculuğum başladı. İlk olarak kitapçık yardımıyla kendime ve yakın çevreme bakımlar yapıyordum. 2 yıldır tarot bakıyorum ve kendimi tarot konusun da oldukça geliştirdiğimi düşünüyorum. Zaten şu an kollektif açılımlar ve canlı yayınlar açıp orada bakımlar yapıyorum. Ama şu konuya da açıklık getirmek istiyorum. Herkes tarot bakabilir mi? Neden olmasın? Ama gerçekten herkes iyi bir yorumcu olamaz.Her şeyden önce saf ve temiz enerjilerde olunması gerektiğini düşünüyorum. Karşı tarafa yorum yaparken kim olursa olsun objektif olunmalı. Benim gözüm de tarot dalgaya alınacak ya da 'öylesine' bakılacak bir şey değil. Bir rehber, yol gösterici. O yüzden bakmak isteyen herkes öncelikle kirli enerjisini saflaştırıp odaklanma çalışmaları yaparsa daha faydalı olacağını düşünüyorum. Zaten ilerleyen bölümler de her şeyden ayrıntılı olarak bahsedeceğim ve öğrendiğim her çalışmayı, deneyimlerimi aktaracağım.
MELEK TAKINTIM
2014 yılında bir arkadaşımın önerdiği bir kitap seriisi ile başladı her şey. Kitabın içeriğinde kovulmuş meleklerden bahsediliyordu ve okudukça kovulmuş meleklerin varlığını araştırıyordum. Odama gelip aynı kitaptaki gibi beni koruduklarını düşünüyordum. Tabii herkesin bir koruyucu meleği olduğunu çok sonralar da öğrensem de yine de hayalimde ki kitabı okurken kafam da canlandırdığım o mankenimsi, aşık olacağım meleklerden olsa fena olmazdı.
Kovulmuş meleklerin gerçekliğini ilk Tevrat'taki bir ayetten öğrenmiştim.
''Tevrat'ta bunlardan çok söz edilmemekle birlikte, din bilginleri bunları günahkâr ve cennetten kovulmuş melekler olarak kabul eder. Bunlar cennette melek orduları ile savaştıktan sonra yenilmişler ve yeryüzüne düşmüşlerdir. Satan (Şeytan), cinler, iblisler ve gözcü melekler bunların arasındadır.''
Cennetten kovulmuş olsalar da onlar benim bebeklerim. Tabii okuduğum serii deki halleri. Şaka bir yana böylelikle başlayan melek takıntımın yerini melek sayıları ve sembolleri almaya başladı. Başta çok ciddiye almıyordum sayıları ama şu an aşırı yol gösterici olduğunu ve işaretleri takip ettikçe gerçekten de bir şeyler anlatmak istediklerini ve en önemlisi gerçekten her zaman yanımda olduklarını biliyorum. Bunların bilinciyle ilerlemek zaten çok daha artı oluyor bu yolculuğumda. Melek sayıları ve anlamlarından ilerleyen bölümler de bahsedeceğim.
ALMAK İSTEDİĞİM EĞİTİMLER
Çok uzun zamandır üzerinde düşündüğüm ama bir türlü fırsat bulamadığım bir konu.
Astroloji, Homeopati, Yoga, Enerji-çakra çalışmaları ve Reiki.. Spiritüel yolculuğum da bana çok katkı sağlayacaklarına gönülden inanıyorum ve takipçi kitleme bilgiler verirken daha faydalı olabileceğimi düşünüyorum. İlerledikçe danışmanlık da yapabilirim diye düşünüyorum. Düzenli olarak Astrolojiyi takip ediyorum, olumlamalar, manifestler yapıyorum. Aynı şekilde yoga yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince (3 yıldır). Bu yüzden bunlara bu kadar ilgiliyken boşa gitmesini istemiyorum ve bir şeyler yapıp sizlere de ışık olmayı çok isterim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geçen gün yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum. Tarot yayını yaparken yaşıtım bir kızla tanıştım. Her şeyden habersiz ona tarot bakarken enerji çalışmaları, çakra dengeleme çalışmaları yapan ve eğitimini almış biriyle karşılaştım. Alma verme dengesini bozmamak adına bana enerji çalışması yapmayı teklif etti. Başta tereddüt etsem de sonradan ona teslim ettim kendimi ve yaptığımız çalışmada kendimi buldum diyebilirim. Hayatımdaki bütün blokajları kaldırdık ve bana kötü gelen insanlar çalışmayı yaptığımızın ertesi günü hayatımdan tamamen enerjisel olarak ve fiziken çıkıp gittiler. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Sanırım karşıma çıkan bir şans. Evren böyledir işte. Ben onunla tanışmadan önce ki sabah çakra dengeleme,element dengeleme yogalarını araştırıyordum ama bir türlü yapamadım. Başlayıp yarım bıraktım ve zamanı vardır dedim. Ertesi gün tanıştık onunla. Evren sesimi duydu.. Yogalarımı yine yapacağım dengelemek için ama buna hazır değilim ve farkındayım. O yüzden enerji çalışması yaparak kendimi buna hazırlamış sayıldım. Bu küçük, kısa bir hikayeydi. Yani diyeceğim o ki; evren boşlukları sevmez. Hayatınız da eksik neyse bir şekilde onu tamamlar, tamamlanırsınız. Bu her şey de böyledir. Arkadaş, sevgili, aile, iş, kariyer... o yüzden bir şeyleri terk etmekten bırakmaktan korkmayın. Bırakın ki yenileri gelebilsin. Bırakın ki yenilenin, özünüze dönün.
Şimdilik satırlarımı sonlandırırken, tüm kendi yolunu bulma yolunda olan herkesi gönülden kucaklıyorum ve yolculukların da başarılar diliyorum. En iyi versiyonumuzun olması için daha neler mümkün? Sevgiyle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPİRİTÜELLİĞİM ve ASTROLOJİ
SpiritualKendi spiritüel yolculuğum da amacım öğrendiklerimi aktarmak <3