bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnnn
🍷
Sahnenin ışıklarının yanmasını beklerken havadan sudan konuşan Jimin'in ağzından çıkanların her biri Taehyung'un bir kulağından giriyor ötekinden çıkıyordu.
Jungkook'un son mesajından sonra içinde oluşan heyecan yüzünden sapık gibi hissediyordu. Öte yandan Jungkook gerçekten sinirliyse ve onu ciddi manada sikecekse ne yapacaktı? Bu sefer evlenmeden olmaz derse yiyeceği şaplakları hayal bile edemiyordu. Manyak adamın eli ağırdı birde... İki tane sağlam vursa bir hafta kıçı üstüne oturamazdı.
" Sorun ne? "
Jimin sonunda fark ettiği şeyle Taehyung'a ona döndü.
Oğlan arkadaşına bakıp " Sanırım sıçtım " dedi artık saklama gereği duymadan.
Jimin kaşlarını çattı.
" Anlamadım, ne old- Hasiktir! "
Oğlanın gözleri büyüdü.
" Jungkook eve erken geldi değil mi? "
Taehyung başını aşağı yukarı salladı.
" Öyle olmuş. "
" Seni bulamayınca ne yaptı? "
" Mesaj attı. "
" Sen ne yaptın? "
" Başta bakmadım. "
" İyi bok yedin! "
" Ama sonra baktım! "
" Ne kadar sonra? "
Taehyung berbat matematiği ile dört işlem yapmaya başladı ve saatleri birbirinden çıkardı.
" Yarım saat sonra sanırım. "
" Aferin " dedi Jimin kinaye dolu sesiyle, " Çok iyi yapmışsın. Ama bir yarım saat daha bekleyebilirdin ya, erken olmuş. "
" Dalga geçme benimle! " dedi Taehyung çemkirerek, " Gerginim zaten " derken votkasının kalanını da içti ve kadehin dibini gördü.
" Hala içiyor ruh hastası... Ne dedin Jungkook'a, onu söyle. "
" Hiçbir şey demedim " dedi Taehyung kadehle oynamaya başlarken.
Jimin şokla ona bakmaya başladığında gözlerini kaçırdı ve önüne döndü. Dünyadaki en ilgi çekici şeymiş gibi kadehle oynamaya devam etti.
" Korktum... " dedi fısıltı gibi çıkan sesiyle, " Zaten çok sinirlenmişti. İzin vermezsin diye senden habersiz draq şova geldik desem bizi bulup burayı başımıza yıkmayacağı ne malum? "
" İş işten geçmiş bile " dedi Jimin, " Gel eve gidelim, mesajları görmene rağmen bir şey demediğini fark edince daha da sinirlenecektir. Sonra arayıp haber verirsin, gelene kadar beklerim. Sana bir şey yapmasına izin vermem. "
" Jungkook öyle biri değil " dedi omega anında. " Bana asla zarar vermez. "
Yapmazdı değil mi? Taehyung çok kez sınırlarını zorlamıştı ama o el asla kalkmamıştı.
Jimin kaşlarını çattı.
" E o zaman yazsana adama, nerede olduğunu söyle de siniri geçsin. Kim bilir şu an şehrin neresini arşınlıyordur adamlarıyla? "
" Ama... Ya yine çok kızarsa? "
" O zaman ne olacağına da o an karar veririz. Yaz artık. "
Taehyung birkaç saniyelik bir cesaretle mesaj kutusuna girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanfictionİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN