Zobudim sa na strel v obývačke. Hneď som začala hladať pod poduškou zbraň ktorú si tam v noci pre istotu nechávam. Nabila som ju a išla dole po schodoch. Oprela som sa o stenu aby ma nikto nevidel. ,,Kde je?" Ozval sa hrubý hlas staršieho muža. ,,Nepoviem ti kde je" povedal otec v pokoji. Calabria. ,,Kurva povedz mi to kým sa nenaserem...a ver mi bude ťa to bolieť. Rýchlo som sa pozrela na pištol a skontrolovala náboje. Bolo ich tam šesť. Nadýchla som sa a pozrela sa koľko ích tam je. Bolo ích tam päť. Schovala som sa za stoličku a namierila zbraň na muža ktorý držal otca a strelila. Guľka trafila jeho hlavu. Padol na zem a všetci sa pozreli na nehýbne telo. Strelila som ďalší krát. Guľka trafila tridsaťpäť ročného muža do srdca a ten padol na zem. Ostali traja. Hlava Calabria Clanu namierila pištol na hlavu môjho otca.
,,Ten kto začal strielať nech sa ukáže do troch sekúnd inač to nedopadne dobre." Sakra som si v hlave pomyslela ,,Raz"...,,Dva" nabil zbraň. Postavila som sa a išla za ním. Usmial sa. ,,Takže ty si zabila týchto mužov" zasmial sa no nie na dlho lebo mi strelil facku. Zavrčala som. Pištol som nabila a zastrelila Antonia. Zastrelila som ho do ramena. Do prdele. Posledný dvaja ktorý sa zamnou rozbehli ma kopli do ruky. Pištol z mojej ruky vyletela na koniec chodby. Kurva Antonio stihol ujíst. Aj tí dvaja. Rozviazala som otcove ruky a objala ho. ,,Si statočna ako tvoja mama" usmial sa. ,,Kde máš mužov?" ,,Máme kšeft ktoré sme nedokončili...musel som sa vrátiť lebo som si zabudol peniaze a zrazu sa tu objavili." Prikývla som. Zrazu sa otvorili dvere a v ních stála cela banda. Lil, David, José, Miguel a Carlos. ,,Čo sa tu..." začal Miguel ,,Menšia bitka...zabudla som... zajtra mám školu a zase budem vyzerať ako sova." Som povedala pričom sa všetci zasmiali. ,,Dobrú" stíhli ešte zakričať. Lahla som si do postele a zaspala som.
RÁNO
Zobudim sa o pol ôsmej a o deviatej začína škola. Zývla som si a postavila som sa. Namierila som si to do kúpelne. A tam som si spravila rannú hygienu. Make-up som si dala - červený rúž, špiralu a očný tieň ktorý sa sklada z krémovej až telovej farby. Na seba som si dala (viď. Obrázok) prehrabala si vlasy a išla do kuchyne. Keď ma uvideli, všetci boli ticho. ,,Čo sa stalo že ste taký tichý?" Som sa spýtala. ,,Ariana bez teba by som tam zomrel som ti za to vďační" povedal a usmial sa. ,,Otec...čo som ťa tam mala nechať?" Zasmial sa pričom som sa zamračila ,,Otec to nie je vtipné mohol si zomrieť...nechcem ťa stratiť ako mamu." Na jeho tváry sa objavil smútny výraz. ,,Dobre idem do školy" som povedala a postavila sa. Do tašky som si dala minerálku, mobil, klúče a peňaženku. Otvorila som dvere a nastúpila do svojho Range Rover Evoque Coupe bielej farby a išla. Nový školský rok a nový študenty. Uškrnula som sa keď sa všety pohlady umiestnili na mňa. Zavrčala som autom a nakoniec vypla motor. Na seba som si dala svoje slnečne okuliare a išla do školy. Videla som nové tváre. Aj nenávistne. Zabudla som vám povedať, kedže som mafianka, vždy nosím zo sebou zbraň. Išla som hore po schodoch a otvorila dvere. Slnečne okuliare som si dala dole a dala ích do kabelky. Išla som k svojej skrínke a zobrala učebnice. Už sa ku mne hrnuli kámošky. Emma je vyššia brunetka s krásnymi modrými očami a Diana je tiež vysoka a má krásne blond vlasy a hnede oči ktore vyzeraju ako čokoláda. Tak som ích teda opísala. ,,Budeme mať nových spolužiakov" začala Dida (p.a Dida-Diana) ,,Fakt super" som zamrmlala. Začalo zvoniť. Všetci sa tlačili do tried. Sadla som si do predposlednej lavice, ktorá je mimochodom pri okne. A čakala. Do triedy prišla staršia profesorka. Všetci sme sa postavili a sadli si. ,,Ako viete dnes ste už v Kvinte (p.a Kvinta-piatý ročník na Gymnáziu).
,,Budete mať aj nového spolužiaka, ktorý by mal každu chvíľu prísť"...,,A volajte ma len Susan nemám rada keď ma volajú priezviskom" dobre je to sympatická žena. Do triedy prišiel chalan ktorý mal čierne vlasy vyčesané dohora. Mal plné srdcovité pery a tmavé oči. ,,Toto je Juan Calabria" začala učitelka. Calabria?! Toto je zlé veľmi zlé. Naše pohlady sa stretli. Usmial sa, ale milo sa usmial...ja som prižmúrila oči. ,,Sadnite si kam chcete" usmial sa na ňu a sadol si vedľa mňa. Trieda začala pískať a robiť zvuky ako oooohhh a viete... ,,Som Juan...a ty?" ,,Po prvé viem kto si po druhé spravil si chybu že si si tu sadol a po tretie ja som Ariana" ,,Prečo som spravil chybu?" ,,Tvoj otec je mafián tak isto ako môj" zbistrel. ,,S akého Clanu?" Prižmuril oči. ,,Camorra" Nenávistne som sa usmiala. Jeho sánka sa napla. ,,Stalo sa niečo?" Som sa spýtala. ,,Môj otec bude rád keď zisti že dcéra jeho najväcšieho nepriatela chodí do tej istej školy ako ja" do pííí... ,,Tak isto ako môj" Pod šatami mám pripevnenu svojú zbraň. ,,Nezačínaj si Calabria" zavrčala som ,,Dobre môžete ísť" povedala profesorka. Postavila som sa a išla. Do auta som si nahádzala veci a chcela zavrieť dvere...Juan. ,,Čo chceš?" zdvihla som jedno obočie. Usmial sa a vytiahol ma z auta. ,,Zabila si dvoch naších ľudi" precedil cez zuby. ,,A teraz aj teba" nabila som svoju pištol a zastrelila ho. Guľka zasiahla jeho nohu pričom padol na zem. Ešte raz som zastrelila a tento raz do brucha. Zvýjal sa v bolestiach na zemi. Usmiala som sa a nasadla do auta. Cesta ubehla v tichosti. Pozrela som sa do spätného zrkadla. Za mnou boli dve čierne auta. Sakra. Čierne skla všade. Vzdychla som a otvorila okno. Zo šuflíka som vybrala Ak-47. Nabila som ho a začala strielať. Jedného som trafila a to auto sa prekotilo na druhú stranu cesty. Pozrela som sa do predu a zase do zadu. Začala som strielať no strelili ma do ramena. Sakra. Strelila som do pneumatiky a auto zastavilo...
ČO HOVORÍTE?? Vote a koment
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
YOU ARE READING
Mafia (SK)
FanfictionNa vzhľad úplne normalne dievča. Ale v sebe má pravú krv mafiana. Vyzera ako plaché dievča. Ale vie zabiť jednou ranou. Čo sa stane keď sa do jej života zapletie chlapec? Ariana Camorra-hl. postava z Camorra Clan. Juan Calabria-Nepriatel Camorra Cla...