5.Hadice

361 31 0
                                    

Člověk musí mít touhu a odvahu, aby mohl vítězit.


Oba jsme běželi lesem. Znovu jsem cítila tu ostrou bolest v mých rukou a nohou. Větve se mi zařezávali hluboko do kůže, už to hodně bolelo. Ale běžela jsem dál, přeci nejsem žádná baba, no ne?!

Najednou jsem se, ale zasekla. Chtěla jsem běžet dál, nešlo to. Nevěděla jsem co je špatně, začínala jsem panikařit, v tu chvíli mě napadlo se podívat na mé nohy, ano až po tak dlouhé době mě to napadlo.. Měla jsem je už po kotníky ponořené v bahně.

"CC!!!" začala jsem ječet.

"Co je zase?!" zařval někde zdálky.

"Mám tu problém !!" zaječim, ale to už z dálky vidím kluky.

"Jaký problém?" přiběhl Andy.

"Ale žádný" řeknu ironicky.

"Tak když žádný, tak mi už zase půjdeme, co říkáš?" odvětil. Hodila jsem po něm pohled plný nenávisti.

"Ajajajajaáá sestřička má potíže?" přiběhl Oliver a začal se hned řehtat.

"To je hrozná sranda no.." řeknu sarkasticky a snažím se odtamtud dostat.

"Počkej momentík.." řekl Ashley a začal chodit sem a tam.

"Ach nee! Ty jsi začal dokonce přemýšlet!" štěknu.

"Hele ještě nějaký připomínky a nechám tě tam!" řekl pobaveně Ash.

"Ty si mě tu klidně nech, já tu mám ještě 9 věrných ořů!" zařvu a zašklebim se.

"9? CC ti zdrhl, Andysi tu pokuřuje a Oliver nevypadá, že by po tobě nějako tesknil" řekne a vyplázne na mě jazyk - Ash.

"Tak to je sprostý!" zařvu a dám si ruce na prsa. Už jsem tam trčela deset minut, nikdo nebyl schopný mi pomoci. Začínala mi být zima, místo hladké kůže se mi postavily chlupy.

"Je mi tady už zimá!" fňuknu.

"Klid! Už to máme skoro vymyšlené!" uklidňoval mě Ash.

"Twl Ash-y seru ti na nějaký plány!" zařval najednou Andy a skočil ke mně.

"Tak to jsi si pomohl, pane génie" řeknu ironicky. Hodil po mě vražedný pohled. Musela jsem se nad ním zasmát. Podal mi bundu, já jí bez jakéhokoli odporu přidala. Byla mi vážně zima a už se začalo stmívat. Téměř jsem se už klepala zimou, ono se to nezdá, ale bahno není zrovna teplé, kéž by to byly bahení lázně.

Andy nás posunul téměř o deset centimetrů, což byl pokrok. Ale jestli se budeme posouvat po každé čtvrthodině o deset centimetrů, budeme tu až do zítřejšího odpoledne, možná ještě déle.

"Na.." řekl Matt N. a podal mi jeho bundu. Už jsem byla bundama ověšená jako vánoční stromeček, ale pořád mi byla zima, doufala jsem, že se z téhle šlamastiky dostaneme co nejdřívě.

Kluci se snažili, nám to jakkoliv ustadnit, ale v jejich podáním nám to jen ztížili. Když se Jake pro mě natahoval, tak spadnul hned vedle nás. No teda ne vedle nás, kousek od nás, což nám bylo houby platný.

Na Andym jsem viděla jak se ho zmocňuje panika. Vážně? Zpěváka metalový kapely se zmocňuje panika? Není toto jenom sen? Asi už jsem vážně z té zimy mimo.

Nakonec mi Ashley podal nějaký klacek a já se za pomoci Jake-a a Andy-ho dostala na břeh, pokud se tomu tak dá říkat. Ale byl to pořád ten problém, jak dostat kluk ven! Zkoušeli jsme stejnou techniku, ale přece jenom oni jsou o něco málo větší než já, takže tím pádem i těžší. Takže jakmile se o něj Andy opřel, tak se zlomil.

Byla jsem hrozně ospalá a umlácená, ještě ke všemu tu byla vážně hrozná zima. Sedla jsem si na zem vyčerpáním. Nakonec jsem usnula.

...

Když jsem se probudila houpala jsem se v něčí náručí. Nebylo to houpání jako takové, spíš takové to kolébání chůze.

Bála jsem se otevřít oči. Nevím proč, ale měla jsem špatné tušení. Asi mi už vážně hrabe.

Pomalu jsem otevřela jedno oko a asi po vteřince druhé. Byla už téměř tma, poznala jsem, že mě nese někdo vysoký. V tu chvíli mě docvalko kdo to je. Jistěže Andy, ostatní se mě na stoprocent štítili, přece jenom byla jsem celá od bahna, no a Andy už nemol o nic přijít. Což se ale divím, že mě tam nenechali jen tak ležet. Že by jich mě bylo líto? To je kravina. Prostě mě tam nechat nemohli, já bych je tam taky nenechala. Teda asi..

Podívala jsem se mu do obličeje. Usmíval se jako měsíček na hnoji. Musela jsem se začít smát, nevím proč, ale měla jsem takové hrozné nutkání se smát.

"Jee ty už si vzhůru? Tak to můžeš jít po svejch" řekl Andy, zastavil a pomalu mě pokládal na zem.

"V žádným případě" držela jsem se jeho krku jako klíště.

"Andy máš tu klíště, nechceš ho vytrhnout?" rozesmál se Jordan. Hrozně vtipné Jordan-e vážně, za tento vtip ti tleskám.

"Nikam nejdu! Toto je ale probuzení! Chudinku mě malou starou ošklivou nechat jít po svých?" zavrtala jsem se pod jeho tričko.

"Joo? Malinkou? Starou? A navíc ještě ošklivou?" uchechtl se Andy. Pak jsem jen cítila, jak mě někdo jiný bere za boky. Bylo mi jedno kdo to je, hlavně že mě nepustí na nohy. Byla jsem k smrti vyčerpána.

Obmotala jsem kolem toho dotyčného ruce a nehodlala se jen tak pustit, i kdyby to byl nejhnusnější kluk na planetě.

"Tak co hezky se leží?" zeptal se mě, podle hlasu Jinxx. Jen jsem zabručela a nasála jeho vůni. Hrozně hezky voněl. Voněl po mátě a jahodách. Jahodách? Kluk který voní jako jahody? To tu ještě nebylo.

Nechala jsem se nosit dokud mi někdo neřelk, že jsme doma. Hned jsem ožila a seskočila z Jinxx-ova náručí. Už jsem byla skoro u dveří, když v tom..

"Nikam!" zařval na mě CC.

"A to proč?" nechápavě jsem se na něj podívala.

"Jsi špinavá jak prase a já to pak nebudu uklízet!" odvětil.

"Jo tak ty to nebudeš uklízet? Ty?" uchechtla jsem se, ale to už na mě CC bral koště a odehnal mě odtamtud.

Pak ale dostal někdo "chytrý" nápad. Ano, ten chytrý byl Oliver. Chytl hadici a začal po nás s ní stříkat (vím, zní to divně:"DD)

Celý promočení jsme se dostali domů. Nevím čím si pomohli, jestli si tím spravili své ego, no prosím jsem tu snad pokusný králík.

...

Šla jsem nahoru do pokoje, vzala si věci a šla do koupelny. Byla to jediná koupelna v celém domě. Taky nemohli jich přistavět víc. Začala jsem se sprchovat, můj jahodový šampon zavoněl po celé koupelně. Pak ale někdo rozhrnul závěs. Začala jsem ječet.

"Jinxx-iiiii!!!" zařvala jsem a rychle přes sebe hodila ručník...

†Saviour†Kde žijí příběhy. Začni objevovat