BÖLÜM 14

325 23 46
                                    

             Ben geldimmm 🧡

Yazardan;

Vücudunda hissettiği uyuşukluk ve baş ağrısıyla gözlerini açmaya çalışırken duyduğu uğultulu sesleri algılamaya çalışıyordu. Hem görüşü hemde sesler bir türlü netleşmiyordu. Neredeydi? Neden bu kadar yorgun hissediyordu? Bu sesler kime aitti? Vegas... Vegas neredeydi?

Aklından geçenlerle yavaş yavaş bilinci netleşmeye başladığında önce gözleriyle etrafa bakındı. Yattığı yerden kalkmaya çalıştı, başını kaldırmaya çalıştıkça bir ağrı saplanıyordu ve yapamıyordu.

-Boşuna uğraşma yorma kendini Pete, hemen kalkamazsın önce kendine gelmen gerek.

Duyduğu ses hiç yabancı gelmiyordu. Ama nerede olduğunu, konuşanın kim olduğunu bir türlü anlayamıyordu. Derin bir nefes aldı, sakin olup düşünmeliydi. Karşısında gördüğü gölge kimdi anlayamıyordu. Karanlık yerdeki kısık ışıktan ve hala bulanık olan bilincinden dolayı hiç bir şey anlayamazken yavaş yavaş aklına gelmeye başlayan anlarla kaşları çatıldı.

-Vegas!?

Yattığı yerden aniden doğruldu, başına giren ağrıya ve dizlerinin titremesine aldırmadan gördüğü gölgeye doğru yürürken netleşen yüz ile adımları duraksarken kalbi korkuyla atmaya başladı.

-A-abi...

-Abi tabi, size söyledim değil mi? Seni alacağım dediysem eğer alırım Pete beni iyi tanıyor olman gerekirdi.

Bir adım geri atarken dik durmaya çalıştı,  eğer korkusunu belli ederse baştan yenilmiş olurdu ama elinde değildi ki... Korkuyordu, hemde fazlasıyla.

-Abi ne istiyorsun benden, bak kaç yıl geçti yaşananların üstünden, bırak gideyim Vegas deliye dönmüştür.

-Vegas piçi umurumda değil, artık onunla olan zamanın bitti Pete. Evet uzun zaman oldu seninle görüşmedik, ama bu vakite kadar beklememin bir sebebi vardı tabi, eh o arada Vegasın parasını yemekte işin ekstrası oldu tabi...

-Ne? Ne demek bu, gideceğim ben zorla tutamazsın.

Pete hızlı adımlarla ilerlemeye başladığında Pond kolundan yakaladı. Pete olduğu yerde kaldı, kolunu öyle bir sıkıyordu ki canı fazlasıyla acıyordu.

-Hiç bir yere gidemezsin!

-Bırak kolumu, acıyor. BIRAK DEDİM BIRAK!

-Sesini keseceksin Pete, ve ne dersem onu yapacaksın anladın mı?

-Bırak kolumu çok acıyor.

-Yerine geç ve otur hemen.

Petei kolundan tutup savurdu, kalktığı yatağın ucuna oturduğunda gözünden akan yaşlara engel olamıyordu.

-Ulan benim göremediğim ne var sende anlamıyorum ki. Uğursuz ucubenin tekisin neyin ilgilerini çekiyor acaba bu kadar... Gerçii bazı zamanlar bende istek duymadım değil sana karşı, biliyorsun odana ne zaman girsem güzel vücuduna göz gezdirmeden yapamıyordum. Ama iğrenç durumunu öğrendikten sonra... Iyyyh her neyse. Öğrendiğim kadarıyla hamile kalmışsın, demekki gerçekten bir kadının özelliği var sende ha Pete... Çok merak ediyorum Vegas durumunu öğrenince ne tepki verdi, hadi anlat abine kardeşim...

Pete başını iki yana salladı, bunları duymak istemiyordu, gitmek istiyordu, Vegası istiyordu...Pond pis sırıtışıyla kendisine doğru adım atmaya başladığında duyduğu kapı sesiyle içindeki umuda engel olamadı.

-Vegas....

Kısık sesiyle sevgilisinin adını tekrarladı defalarca, onun gelmesini istiyordu, biliyordu gelecekti Vegas onu bırakmazdı ki, vazgeçmezdi ondan bunu biliyordu.

SÖZ (VegasPete) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin