<Part 1>

858 27 2
                                    

-Mégis mi a bajod? -néztem rá a holland csapattársamra. Tegnap meghibásodott alatta a technika de nem gondoltam volna hogy ez a mai napig kitart benne.

-Könnyen beszélsz. Hazai versenyed jó helyezéssel. Mindenki imád téged rajtam kívül. Azt persze el felejtettem ,hogy neked még véletlenül sem volt motor hibád.

-Jaj Verstappen. Igazságtalan az élet. Fogad el. -veregettem meg a vállát majd leültem a közös térbe lévő kanapéra. Őszintén zavart Max viselkedése. Tegnap volt a nagydíj azt hittem egy nap alatt túl teszi magát azon ,hogy megvertem és én álltam fel a dobogó második fokára a honfi társam után.

-Sziasztok drága pilótáim. -jelent meg Christian. -Gyertek az irodámba most. -váltott komorabb hangnemre. A kezdeti kedvességnek jele se volt és őszintén féltem ahogy az asztala előtti székekre mutatott. -elegem van belőletek. -csapott az asztalra. -Max rakd már el azt a rohadt telefont. -Max csak unottan az asztalra tette a készülékét. Hihetetlen milyen laza tud lenni még ilyenkor is mikor a csapatfőnök éppen leüvölti a fejünket. -Elegem van a kurva viselkedésetekből. Mint az óvodások.

-Miről beszélsz? -kérdezte meg Max. Igazából én sejtettem de inkább nem mondtam semmit.

-Hogy miről. Arról ,hogy az egész média a vitáitokról szól. Arról, hogy kerülitek egymást és arról ,hogy még gratulálni se tudtok egymásnak.

-Ja hát igen nem vagyunk legjobb barátok. -nézett Max rám miközben mellkasa előtt összekulcsolta kezét. -khm és nem is leszünk.

-Az nem is kérdés. Nem barátkozok bunkó illetve tiszteletlen emberekkel.-mondtam ki nyugodtan. Még akkor is ha ezzel jókorra nagy szart hoztam a fejemre.

-Fogalmam sincs ,hogy mi történt a múltban veletek de már mindenkinek ki van mindene a nem létező tiszteségetek miatt. Nem Max meg se szólalj. -mutatott rá Cristian. -Szeretném ha ez a jövőbe változna. Ezért is találtunk ki nektek egy kihívást. -tolt elénk 1-1 papírt.

-Ez baromság. -rakta vissza egyből Max az asztalra.

-Hogy mi? 24 óráig össze leszünk zárva. -akadtam ki teljesen. Pedig csak egy sort olvastam fel a rohadt kihívásból.

-Mivan? -vette fel egyből Max is a papírt. -Nem Cristian ezt nem csinálhatod velünk.

-Előre garantálom, hogy fél óra és a pilótáid száma megcsappan mivel a plafonon fogok lógni.

-Nyugalom. Max ülj le. Elmagyarázok mindent a szabályokkal kapcsolatban. Ugye 24 óra. Délben fog kezdődni. Kamerázzunk titeket ami folyamatosan élőben fog menni a YouTube csatornánkon. Mindig egy helyiségben kell lennetek.

-És mivan ha pisilnem kell? -vágtam bele Christian szavába mire mindketten csak nevetve rázták meg a fejüket. Lassan kezdem érteni, hogy miért mondják azt ,hogy Christian Max fogadott apja.

-Remélem oda nem kell kísérgetni egymást.

-Nyugalom oda nem. Lesz 5 tárgy amiért harcolnotok kell. Ezt az 5 tárgyat fejenként ti határozzátok meg. Lehet könyv vagy bármi ilyesmi. Viszont ugye lesznek feladatok amik eléggé sok időt fognak igénybe venni. Pontosabban 6 órát. Viszont. Lesz egy pánik gomb. Ezt bármikor bármelyikőtök megnyomhatja. Viszont akkor plusz egy óra kihívás. Ja azt elfelejtettem ,hogy az egyik 2 órás lesz. De nem akarok több infót mondani.

-Ez túl sok információ. -jelezte Max. Ebben az egyben most egyet értek vele.

-Olvassátok el a papírt akkor megértitek. Most meg menjetek haza.

-Mikor kezdődik ez az egész?

-Holnap. Reggel 8-kor értettek megy egy helikopter. Nem késni. -sandított Maxre.

enemy -Max Verstappen (+18)Where stories live. Discover now