İSTEME

2.7K 104 32
                                    

Bölüm için şarkı önerileri ;

Esin Engin : Sevdim Bir Genç Kadını

Ajda Pekkan : Sana Ne Kime Ne

Model : Bak Bir Varmış Bir Yokmuş

Güzin İle Baha : Gençlik Başımda Duman

__________________________________________

Dalgalı saçlarımı sağ omzumda toplayarak babamın hediyesi olan ucunda nota bulunan altın kolyeyi boynuma taktım. Aynada son bir kez kendime bakıp hazır olduğumdan emin olduktan sonra derin bir nefes alarak aşağıya indim. Annem elinde bir yemek kaşığı oradan oraya koştururken millette emir veriyor, babamsa salonun bir köşesinde amcam, eniştem ve dayımlarla sessizce bir şeyler konuşuyordu. Elbisemin eteklerini düzelterek mutfağa ilerledim. Annem herkese bir iş vermiş olmalıydı. Herkes koşturup duruyordu çünkü.

Yavaşça Leyla'nın yanına ilerledim. Elinde oklava 4. tepsi baklavasını açıyordu. Hayır anlamadığım bu kadar yemeği kim yiyecekti.

-Kolay gelsin. Dedim karşısına oturarak.

-Kolaysa başına gelsin.

-Hiç almayım.

-Valla yemek yapmayı sevmeme rağmen ben de almazdım da annen beni öldürecek gibi bakınca kendimi burada buldum.

-Eh 3 tepsi yetmiyor muydu? Dedim dalga geçercesine.

-Sana müstahak var ya. Dur sen dur. Benim istemem olursa sana 10 tepsi baklava açtırayım da gör. Dedi sahte bir sitemle.

Mutfaktan çıkmak üzere ayağa kalktım. Ve uzaklaşmadan önce gülerek,

-Ben senin yerinde olsaydım anneme çaktırmadan pastaneden sipariş ederdim. Bu koşuşturmada annem anlamazdı bile. Diye seslendim.

Arkamdan söylendiğine emin olarak temiz hava alabilmek için balkona çıktım. Hava bu gün çok güzeldi. Güneş yakıcı ışığını etrafa saçıyordu. Derin bir nefes aldım ve daha fazla dayanamayarak telefonumu çıkartıp Yusuf'a yazdım.

Güneş : Selam.

Yusuf : selam.

Mesajıma anında cevap vermişti.

Güneş : Nasıl gidiyor hazırlık diye sormak istedim.

Yusuf : Şimdi berberden çıktım.

Yusuf : Çiçek ve çikolatanı almaya gidiyoruz Soner'le.

Yusuf : Siz de durumlar nasıl?

Güneş : Annem içerde terör estiriyor.

Güneş : Ama ben günün kızı olarak işlerden sıyrıldım.

Güneş : Gerçi çaktırma bunda senin sahte aşkın olarak dün anneme üzerim kirlenirse Yusuf'a rezil olurum demem de etkili.

Yusuf : Dahice.

Yusuf : Ama çok fenasın.

Güneş : Belki.

Güneş : Birazcık.

Güneş : Ne yapıyım herkese aşık rolü yapmak zorundayız.

Güneş : En küçük ayrıntıya bile dikkat etmeliyiz.

Yusuf : Öyle.

KUĞU GÖLÜ BALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin