"Güzel kokulu"

11.4K 1.5K 678
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Yorumlar oylar gittikçe düşüyor 🥺

Sınır:400

*

Stresten ağrıyan başım bir ok gibi beynime saplandığında, parmak uçlarım istemsizce şakalarımı buldu. Kirpiklerim ağrının ve duyduklarının verdiğiyle kıpırdanıyor, yüreğime oturan ağırlıkla derin soluklar bırakıyordum. Çünkü Bay Kim'in cümleleri, flaş patlatıyordu gözlerimde.

"Ne yapacağız?" diyip bakışlarımı halıma düşürdüm. İzlediğim desenlerin arasında stresim konuşuyor, terleyen saç diplerim bir bunalmışlık hissi yayıyordu vücuduma.

"Kısa bir süreliğine eve gitmeyi düşünmüyorum." dediğinde, dişlerimi piercingime geçirip, metalsi dokuyu ağız içerime aldım.

"Nerede kalmayı düşünüyorsunuz?" dedim ellerimi dizlerimin üzerine koyup, eşofmanımın kumaşını sıkarak.

"Eğer sana uygun olursa burada" dediğinde başımı hızla kaldırmış, yanı başıma çevirmiştim. Kaşlarım kalkık, dudaklarım şaşkınlık yüzünden hafif aralıklı. Fal taşı gibi açılmıştı harelerim.

"Ne?" dedim tepkimi tutamayıp. Göremeyeceğimi bile bile baktım, yan tarafıma.

"Eve gidemem Jungkook. Bayan Choi, evimi bir kere arayarak beni rahat bırakacağını sanmıyorum. Büyük ihtimalle laboratuvarıma da girmeye çalışıyor" dediğinde ağzımı elimle kapatıp, şaşkın bir nida çıkardım dudaklarımın arasından. Kalp atışlarım ise korkuyla vuruyordu göğsüme.

"Nasıl öğrendi?" dedim yavaşça elimi, ağzımdan çekerek. Dizime yerleştirmiş, sallanan bacağımı durdurmaya çalışmıştım.

"Sanırım öğrenci laboratuvarında bizi gördü" dediğinde gözlerimin önüne istemesizce öpüştüğümüz an belirdi. Ve bu an bütün soluğumu kesti. Düğümlenen boğazım, şimşek gibi çakıldı. Harelerim bile titriyordu duyduklarına.

"Yoksa bizi" derken devamını bile getiremiyordum. Beynime alarm veren o an, dilimi düğümlemişti resmen. Takılı kalmıştı, aynı kesitte.

"Bizi öpüşürken gördüğünü sanmıyorum. Büyük ihtimalle beni bandajlarken gördü. Ve kanıt olarak videoya çekti" dediğinde, kızaran yanaklarım, utançla dudaklarımı birbirine bastırmama neden oldu. Nasıl kolay kabullenmişse pat diye söylemişti öpüştüğümüzü. Ben daha kendime yediremiyordum.

"Gerçekten de çok zekisiniz" dedim hayranlıkla. Çünkü tahminleri gerçekten de tutarlıydı. Eğer o adamaları Bay Kim'in evine gönderiyorsa, o adamaları ikna ettiği bir delil olmalıydı elinde. Bu da video çektiğini bir nevi gösteriyordu aslında.

The Invisible Man / Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin